Ik ben op zoek naar een budget tv voor in een tuinoverkapping. Of is een beamer wellicht een uitkomst? Maar daar heb ik helemaal nul verstand van. En is denk juist moeilijk overdag.
Wensen, 'mat' scherm? Liefst 43 of 48"
Budget tussen de 500 en 700.
Samsung the Frame 43" leek mij ideaal maar zit eigenlijk boven budget. Maar zoiets zoek ik dus denk ik. Hij moet zeer strak tegen de wit houten planken muur opgehangen kunnen worden.
Aan die kant is er geen direct zonlicht op, maar het kan uiteraard wel redelijk licht zijn in de overkapping. Is een mat scherm zoals 'the Frame' heeft, daar dan dus ideaal voor? Ik kan via Google niet makkelijk andere tv's vinden met een vergelijkbaar scherm.
Zie foto voor locatie op de witte muur achterin boven de bank.
Wensen, 'mat' scherm? Liefst 43 of 48"
Budget tussen de 500 en 700.
Samsung the Frame 43" leek mij ideaal maar zit eigenlijk boven budget. Maar zoiets zoek ik dus denk ik. Hij moet zeer strak tegen de wit houten planken muur opgehangen kunnen worden.
Aan die kant is er geen direct zonlicht op, maar het kan uiteraard wel redelijk licht zijn in de overkapping. Is een mat scherm zoals 'the Frame' heeft, daar dan dus ideaal voor? Ik kan via Google niet makkelijk andere tv's vinden met een vergelijkbaar scherm.
Zie foto voor locatie op de witte muur achterin boven de bank.
:strip_exif()/f/image/RcVqtQufd0Q0zB33N5Kw0WP3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door MarkHero op 01-07-2024 09:19 ]