Dag allen,
Laatst heb ik het voor het eerst aangedurfd een duurdere bestelling via
Wat een spijt heb ik daarvan zeg...
Na het betalen van de inklaringskosten werd het bezorgd op een dag dat ik zelf niet thuis was.
Bezorgd bij de buren, dus ik daarheen, zegt die buurman doodleuk "oh, je pakketje hebben we in het trappenhuis laten liggen."
Daar lag dus geen pakketje
Wat navraag via Facebook, er lag inderdaad een pakketje, maar die was in de loop van de middag verdwenen.
Dus ik PostNL bellen over mijn vermiste pakket. Er werd onderzoek ingesteld, 2 dagen later telefoon dat ik een simpel formulier terug kan sturen (waarop mijn verklaring staat dat ik het pakket niet ontvangen heb) en dat ik dan in elk geval de inklaringskosten terug krijg. Voor de waarde van het pakket moet ik bij de verkoper op
Dus ik open een dispuut zoals ze dat noemen, en stuur de e-mails van postNL en mijn ingevulde formulier mee, maar mijn verzoek tot terugbetaling wordt afgekeurd.
Heeft iemand ervaring met geld terug vragen op
Wat voor "bewijs" kan ik leveren dat ik mijn pakket niet ontvangen heb?
Laatst heb ik het voor het eerst aangedurfd een duurdere bestelling via
Members only:
te doen.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat een spijt heb ik daarvan zeg...
Na het betalen van de inklaringskosten werd het bezorgd op een dag dat ik zelf niet thuis was.
Bezorgd bij de buren, dus ik daarheen, zegt die buurman doodleuk "oh, je pakketje hebben we in het trappenhuis laten liggen."
Daar lag dus geen pakketje
Dus ik PostNL bellen over mijn vermiste pakket. Er werd onderzoek ingesteld, 2 dagen later telefoon dat ik een simpel formulier terug kan sturen (waarop mijn verklaring staat dat ik het pakket niet ontvangen heb) en dat ik dan in elk geval de inklaringskosten terug krijg. Voor de waarde van het pakket moet ik bij de verkoper op
Members only:
zijn.
Inloggen
Dus ik open een dispuut zoals ze dat noemen, en stuur de e-mails van postNL en mijn ingevulde formulier mee, maar mijn verzoek tot terugbetaling wordt afgekeurd.
Heeft iemand ervaring met geld terug vragen op
Members only:
?
Inloggen
Wat voor "bewijs" kan ik leveren dat ik mijn pakket niet ontvangen heb?
[ Voor 0% gewijzigd door Perkouw op 01-07-2024 09:17 ]