Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 16:16
Ik heb gisteren het patroon van mijn smartphone aangepast maar kan maar niet herinneren welke het nu juist was.
Ik heb intussen mijn Xiaomi Red Note 7 helemaal gewist en wil nu mijn Google back-up terugzetten maar dit kan ook al niet omdat ik het oude patroon niet meer weet.
Ik heb nog twee kansen en wanneer deze fout zijn wordt blijkbaar mijn definitieve Google back-up met al mijn app's ook verwijdert en ben ik echt alles kwijt.

Is hier nog iets aan te doen ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

MartNL

karine1 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:13:
Ik heb gisteren het patroon van mijn smartphone aangepast maar kan maar niet herinneren welke het nu juist was.
Ik heb intussen mijn Xiaomi Red Note 7 helemaal gewist en wil nu mijn Google back-up terugzetten maar dit kan ook al niet omdat ik het oude patroon niet meer weet.
Ik heb nog twee kansen en wanneer deze fout zijn wordt blijkbaar mijn definitieve Google back-up met al mijn app's ook verwijdert en ben ik echt alles kwijt.

Is hier nog iets aan te doen ?
Als je je geboortedatum weet.😉 En je phone nummer dan moet het lukken. Je kunt het altijd zo proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:49
Als je het patroon een paar keer wel gebruikt hebt, kun je nog kijken of je vettige vegen op je scherm ziet in de vorm van je patroon. Houd je scherm uit en houd het schuin in het licht. Wellicht dat die vormen je helpen te herinneren wat het patroon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:35
Er zou gewoon een optie moeten zijn als je het patroon vergeten bent om deze te herstellen:
Xiaomi meld dit:
https://www.mi.com/nl/service/support/technics.html
Google meld dit:
https://support.google.com/android/answer/7663172?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 16:16
Dit heb ik beiden geprobeerd maar helaas.
Intussen ben ik alles verloren en dus ook mijn back-up.
Heb enkele app's teruggezet maar de andere weet ik niet meer.
Pech.

Zijn er hier nog Xiaomi kenners, want nu zit ik ook weer terug met een hoop rommel app's van Xiaomi die ik er niet af krijg ?