Ik heb onlangs een review gelezen van de LM317/LM350 baybus, maar ik vraag mij af hoe het mogelijk is een baybus voor 220V te maken om bijvoorbeeld een 220V fan op aan te sluiten en deze bij te regelen. En zo ja, hoe je dit voor mekaar kunt krijgen met welke componenten, dank bij voorbaat voor alle reacties
leuk schema.. alleen beetje onduidelijk
ken je hem niet in Orcad Ultiboard prikken? is het tenminste nog wat leesbaarder
No Flames Intended
No Flames Intended
Verwijderd
das niet zo moeilijk...
het enige is dat je 2 fans nodig hebt.
in de ene stand van je baybus schakelaar schakel je de 2 fans parallel en in de andere stand serieel (dus 2x 110V)
draait bij mij al een tijdje en werkt erg goed. in parallele mode stijgt me case op en in seriele mode hoor je hem niet maar blaast ie wel...
aansluitschema heb ik niet maar dat is ff puzzelen met een schakelaar met 6 pootjes....
suc666
het enige is dat je 2 fans nodig hebt.
in de ene stand van je baybus schakelaar schakel je de 2 fans parallel en in de andere stand serieel (dus 2x 110V)
draait bij mij al een tijdje en werkt erg goed. in parallele mode stijgt me case op en in seriele mode hoor je hem niet maar blaast ie wel...
aansluitschema heb ik niet maar dat is ff puzzelen met een schakelaar met 6 pootjes....
suc666