In V&A was er enkele jaren geleden de mogelijkheid om een betaling te doen aan een verkoper en deze pas uit te laten betalen naar de verkoper wanneer je het product in goede staat had ontvangen (Gelijk Oversteken). Dit stopte omdat het verantwoordelijke bedrijf (Pakkie) stopte.
1. Welk probleem ervaar je?
Ik wil graag met diezelfde zekerheid als toen zaken kunnen doen op V&A.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik mis die zekerheid en om die te krijgen ben ik aangewezen op Marktplaats, terwijl zeker voor tech-dingen ik hier beter kan zijn voor koop en verkoop van spullen.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Frequent.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Ik gaf bovenaan de post aan hoe dit in het verleden werd aangepakt, maar sindsdien heeft Marktplaats de "Gelijk Oversteken"-functie afgesplitst naar een apart bedrijf onder de naam Online Payment Platform. Dit platform werkt top én kan ook door andere platformen, zoals Tweakers V&A, worden ingezet. Graag wil ik dat OPP wordt toegevoegd als betaalmogelijkheid aan V&A.
1. Welk probleem ervaar je?
Ik wil graag met diezelfde zekerheid als toen zaken kunnen doen op V&A.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik mis die zekerheid en om die te krijgen ben ik aangewezen op Marktplaats, terwijl zeker voor tech-dingen ik hier beter kan zijn voor koop en verkoop van spullen.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Frequent.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Ik gaf bovenaan de post aan hoe dit in het verleden werd aangepakt, maar sindsdien heeft Marktplaats de "Gelijk Oversteken"-functie afgesplitst naar een apart bedrijf onder de naam Online Payment Platform. Dit platform werkt top én kan ook door andere platformen, zoals Tweakers V&A, worden ingezet. Graag wil ik dat OPP wordt toegevoegd als betaalmogelijkheid aan V&A.
[ Voor 2% gewijzigd door supertanno op 30-06-2024 14:34 . Reden: Toevoegen van context over Pakkie ]