Ik zit erover te denken om eerdaags over te stappen naar ISDN, omdat die k*t UPC in onze gemeente geen aansluitingen de komende jaren in de planning heeft staan (zal ook wel nooit komen). Nou kreeg ik laatst 'n aanbieding vd. KPN voor 'n ISDN-aansluiting, in combinatie met 'n Webvox. Nou was mijn vraag of mede-Tweakers al ervaring hebben met WinXP in combinatie met deze Webvox. Werken de Win2K drivers hier ook op, of wordt 't net zo'n doffe ellende, als met de Teles kaarten, die ik op 't werk gebruik
Het is gewoon mooi klote, want ik heb ook een webvox en pas Winxp, geinstalleerd. Maar windows vind hem niet en dus moet je hem zelf installeren. Als je dat doet vind hij de webvox niet onder de modems en kun je dus niet internetten.
Ik hoop dat er nieuwe drivers uitkomen zodat hij het wel gaat doen anders meot ik weer mijn oude modem er in pleuren.
:(:(
Ik hoop dat er nieuwe drivers uitkomen zodat hij het wel gaat doen anders meot ik weer mijn oude modem er in pleuren.
Life's not a Krentenbol
Ik heb m'n Webvox hier nu al 'n maand perfekt draaien. Blijkbaar hebben sommige PC's nogal moeite om met USB apparatuur om te gaan. Ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Het is trouwens heel moeilijk om aan drivers te komen. Ik heb ze in ieder geval nog niet gevondenOp vrijdag 21 september 2001 14:33 schreef Fritesbakker het volgende:
Het is gewoon mooi klote, want ik heb ook een webvox en pas Winxp, geinstalleerd. Maar windows vind hem niet en dus moet je hem zelf installeren. Als je dat doet vind hij de webvox niet onder de modems en kun je dus niet internetten.