Ik ben van plan meubels te kopen bij een zaak die, op basis van de ervaringen in Google reviews, erg lastig doet bij schades en retouren bij producten die in de winkel zijn gekocht *knip* Winkel. Ik ben daarom van plan om hier twee meubels te kopen, maar dan wel onder de voorwaarden van de Wet Koop op Afstand i.v.m. mijn rechten als consument. De meubels kan ik echter niet via de website samenstellen zoals ik wil en is verdere hulp door een medewerker van nodig (kleur/samenstelling in configurator zijn niet te combineren, maar wel door een medewerker zelf).
Wat zijn mijn opties om toch op de WKOA recht te houden zonder ze in de winkel zelf te kopen?
- Kan ik naar de winkel gaan om met een medewerker de meubels samen te stellen, de offerte te laten mailen, en zo akkoord op geven?
- Winkelbezoekje plegen om inspiratie op te doen, weg gaan, en telefonisch een bestelling doorgeven?
- Idem, maar dan mailen met de vraag een offerte op te stellen en zo aan te schaffen?
- Anders?
Wat zijn mijn opties om toch op de WKOA recht te houden zonder ze in de winkel zelf te kopen?
- Kan ik naar de winkel gaan om met een medewerker de meubels samen te stellen, de offerte te laten mailen, en zo akkoord op geven?
- Winkelbezoekje plegen om inspiratie op te doen, weg gaan, en telefonisch een bestelling doorgeven?
- Idem, maar dan mailen met de vraag een offerte op te stellen en zo aan te schaffen?
- Anders?
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 29-06-2024 22:52 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]