Toon posts:

Soundblaster PCI128 en xp geen goede combinatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is het probleem en ik hoop dat iemand voor mij een oplossing heeft. Ik heb onlangs XP, perfect systeempje trouwens, geinstalleerd en nu werkt mijn creative soundblaster PCI128 niet meer. Bij spellen doet ie het perfect maar bij mp3's en video's begint ie na 5 seconden goed te werken te piepen en te kraken als een gek.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen

BVD

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

Gerco

Professional Newbie

Creative heeft geen Win2k/ME/XP drivers voor de PCI128 model nummer CT4700, wel voor CT475x, ze zijn ook niet van plan hier ooit nog iets aan te doen.

Heb je dus een CT4700, zoals ik, dan heb je pech en kun je beter een nieuwe kaart gaan halen (GEEEEEEEN Creative!)

Heb je een CT475x dan kun je het proberen met de driver op hun driverpage (www.soundblaster.com)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
nou in ieder geval bedankt *D. weet ik waar ik aan toe ben met mijn "vrienden" van Creative :(

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Ik had daar zoieso last van bij de pci128 maar ik heb gewoon de nieuwste 4 in 1 van via geinstalled en probleem opgelost

Tweakers Discord

Verwijderd

Gaan dus wel ondersteund worden:

http://www.soundblaster.com/support/winxp

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn 4700 doet t gewoon hoor !!!
Alleen doen wel nog maar 2 speakers t :(

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die via 4 in 1 driver downloaden? Ik zoek sowieso nog een goede pagina om drivers downloaden

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 10:54 schreef ElDoctor1900 het volgende:
waar kan ik die via 4 in 1 driver downloaden? Ik zoek sowieso nog een goede pagina om drivers downloaden
ZIe ff t verband tussen VIA en Creative labs niet,

graag verwijs ik je even naar search of de meuktracker op de frontpage.

of naar www.viatech.com
of www.viarena.com

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

he eldoctor, ik heb het zelfde probleem, heb je het nu al opgelost?
Zo ja mag ik weten hoe?

Verwijderd

Topicstarter
nog niet opgelost helaas moet nog steed 100% processor blijven gebruiken
Pagina: 1