Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekhele
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 10:15
Ik zoek een?
premium kwaliteit bluetooth headset die goed met wind kan omgaan

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
heb nu enkele jaren sony xm4, best tevreden over de noise cancelling, maar ik had graag een stap ophoog gegaan in pure muziekkwaliteit en ben bereid om daar best wel iets aan te spenderen.
hoewel een absolute vereiste is dat deze ook deftig presteert in winderige omstandigheden

Wat heb je zelf al gevonden?
voor mij gaat het tussen de volgende modellen:

Focal Bathys ,
Bowers and Wilkins PX8
Bang and Olufsen H95

Welke vragen heb je hier nog over?
ik had graag persoonlijke ervaringen gelezen van gebruikers zelf van opgesomde producten. in vele reviews spreken ze bijna altijd over "normale omstandigheden zoals thuis of op kantoor, maar zeer specifiek voor winderige omstandigheden ,geen feedback

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik tag even @YellowCube want volgens mij had die een van die dingen.

Verder: hoe sluit je ze aan op je telefoon, draadloos of bedraad? Indien bedraad zou je ook nog naar een goede USB dac kunnen kijken, kan een wereld van verschil zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekhele
The Eagle schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 13:46:
Ik tag even @YellowCube want volgens mij had die een van die dingen.

Verder: hoe sluit je ze aan op je telefoon, draadloos of bedraad? Indien bedraad zou je ook nog naar een goede USB dac kunnen kijken, kan een wereld van verschil zijn :)
hello, welk bedankt.

ik ben me zeer bewust van de betere kwaliteit bedraad, maar om puur praktische reden ga ik toch voor de draadloze gaan, vandaar de 3 vermelde modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

De merken die echt voor geluidskwaliteit gaan zullen vermoedelijk minder NC toepassen, want dat gaat juist ten koste van.

Al eens overwogen draadloze IEM's in te doen en dan gewoon een goedkope hoofdtelefoon er overheen die een goede ANC heeft? Alleen ANC gebruiken van een headphones kan natuurlijk ook. Kun je je IEM's echt high end end pakken, desnoods zelfs planar.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekhele
The Eagle schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 14:00:
De merken die echt voor geluidskwaliteit gaan zullen vermoedelijk minder NC toepassen, want dat gaat juist ten koste van.

Al eens overwogen draadloze IEM's in te doen en dan gewoon een goedkope hoofdtelefoon er overheen die een goede ANC heeft? Alleen ANC gebruiken van een headphones kan natuurlijk ook. Kun je je IEM's echt high end end pakken, desnoods zelfs planar.
dat heb ik idd nog niet overwogen neen ;)

maar klinkt dat toch ook niet ene beetje wat omslachtig?

[ Voor 8% gewijzigd door bekhele op 29-06-2024 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Kijk, anc is gewoon contra geluid. Dus dat moet weergeven worden door het reguliere geluid heen. Dat kan prima, maar betekent in weze een soort van verstoring op het pure geluid. Sommige merken doen dat beter dan anderen, maar het blijft een trade-off :)
Die trade-off zou je kunnen omzeilen door twee devices te gebruiken.

Maar even een andere invalshoek: waar speel je mee af, en heb je al eens een goede equalizer app overwogen? Dat wil ook nog wel eens veel schelen als je meent iets in het geluid te missen.
Want die Sony is zeker niet slecht :)

Pagina: 1