Ik zoek een?
premium kwaliteit bluetooth headset die goed met wind kan omgaan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
heb nu enkele jaren sony xm4, best tevreden over de noise cancelling, maar ik had graag een stap ophoog gegaan in pure muziekkwaliteit en ben bereid om daar best wel iets aan te spenderen.
hoewel een absolute vereiste is dat deze ook deftig presteert in winderige omstandigheden
Wat heb je zelf al gevonden?
voor mij gaat het tussen de volgende modellen:
Focal Bathys ,
Bowers and Wilkins PX8
Bang and Olufsen H95
Welke vragen heb je hier nog over?
ik had graag persoonlijke ervaringen gelezen van gebruikers zelf van opgesomde producten. in vele reviews spreken ze bijna altijd over "normale omstandigheden zoals thuis of op kantoor, maar zeer specifiek voor winderige omstandigheden ,geen feedback
premium kwaliteit bluetooth headset die goed met wind kan omgaan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
heb nu enkele jaren sony xm4, best tevreden over de noise cancelling, maar ik had graag een stap ophoog gegaan in pure muziekkwaliteit en ben bereid om daar best wel iets aan te spenderen.
hoewel een absolute vereiste is dat deze ook deftig presteert in winderige omstandigheden
Wat heb je zelf al gevonden?
voor mij gaat het tussen de volgende modellen:
Focal Bathys ,
Bowers and Wilkins PX8
Bang and Olufsen H95
Welke vragen heb je hier nog over?
ik had graag persoonlijke ervaringen gelezen van gebruikers zelf van opgesomde producten. in vele reviews spreken ze bijna altijd over "normale omstandigheden zoals thuis of op kantoor, maar zeer specifiek voor winderige omstandigheden ,geen feedback