Toon posts:

att buzzman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een slotje op software algemeen js.exception exploit.

Je opmerking dat het in het algemeen virus topic thuis hoort is volkomen terecht, maar ik ben bang dat de topic opener eerder in zinn eigen topic kijkt dan in algemeen etc.
Ik wil nog even de kans krijgen hem duidelijk te maken hoe belangrijk die scriptlet patch is want ik denk dat hij die nooit gedraaid heeft.

Dus als die nog 1 dag zonder slotje kan, is hij er ( als hij wil luisteren) ermee geholpen.

tia Wessel

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Hij is terecht dicht gegaan Virussen komen in het algemeen topic, en dat topic is makkelijk te vinden omdat er een link boven in de FAQ van SA staat :)

Verwijderd

Topicstarter
jullie zijn wel streng zeg, maar oke.
Ik heb het nog eens uitgelegd in een ander virus topic wat zo op slot gaat, misschien kan het belang van die patch in de faq worden opgenomen.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 20:31 schreef DR het volgende:
Hij is terecht dicht gegaan Virussen komen in het algemeen topic, en dat topic is makkelijk te vinden omdat er een link boven in de FAQ van SA staat :)
Juistem, ik ga er iig vanuit dat iedereen de faq leest van het forum waar hij/zij post ;)
Op maandag 10 september 2001 20:53 schreef otaku-san het volgende:
jullie zijn wel streng zeg, maar oke.
Ik heb het nog eens uitgelegd in een ander virus topic wat zo op slot gaat, misschien kan het belang van die patch in de faq worden opgenomen.
Ik vind het niet echt streng. Als iemand een erg virus heeft, dan kan blijven de virus topics open. Dan had ik net zo goed dat algemeen virus topic niet open kunnen doen (wat imo toch min of meer een succes is).

Maar om welk topic gaat het eigenlijk en waarom is die patch zo belangrijk? Ik wil op zich best wel een gedeelte van mijn faq besteden aan virus patches... (denk ook aan code red patch oid).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het uitgelegd in het pas gesloten virus probleem topic.
het gaat om het scriptlet/eyedog patch.
die zorgd ervoor dat het FileSystemobject activex control niet langer als save gereistreerd staat. zodat je een waarschuwing krijgt als een script die probeert aan te maken.Zonder die patch kan iedereen zonder dat je dat merkt op je HD schrijven en in principe de kans je computer over te nemen.
Patch link staat oa op http://www.claymania.com/safe-hex/html