Link tussen LSC Smart Connect en Google Home lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdriessen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Mijn vraag:

Bij de aanschaf van twee slimme stekkers (LSC, Action) heb ik LSC Smart Connect gedownload op mijn telefoon (Oneplus 10 Pro), de stekkers daarin toegevoegd en mij geregistreerd bij LSC (app opent browser met URL tuyaeu.com)
Nu ik echter probeer om de stekkers in mijn Google Home omgeving te activeren, gaat het mis. Vanuit de Smart Connect app heb ik geen knop om te verbinden met Google Home/Assistant.
En als ik probeer de LSC stekkers als nieuw apparaat toe te voegen in de Google Home app (via Works With Google > LSC Smart Connect) word ik ge-redirect naar tuyaus.com om daar in te loggen, maar daar worden mijn credentials van tuyaeu.com niet (h)erkend.
Zowel LSC/Tuya als Google weten dat ik in Nederland woon.

Relevante software en hardware die ik gebruik:Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

LSC app van telefoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Wachtwoord vernieuwd via LSC app (dus op tuyaeu.com)

Beste antwoord (via rdriessen op 01-07-2024 09:51)

• Rukumeister
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-04 18:15
Ik gebruik ook een hoop apparaten van LSC. En moet zeggen dat die app van LSC nooit voor mij nooit goed heeft gewerkt.
De app "Smart Life" blauw icoontje. Werkt vele malen beter met LSC apparaten.

Die koppeling naar Google toe gaat ook goed daarmee. Helaas adverteert LSC niet met deze app.
Maar ik gebruik deze al jaren. Probeer het eens zou ik zeggen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Rukumeister
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-04 18:15
Ik gebruik ook een hoop apparaten van LSC. En moet zeggen dat die app van LSC nooit voor mij nooit goed heeft gewerkt.
De app "Smart Life" blauw icoontje. Werkt vele malen beter met LSC apparaten.

Die koppeling naar Google toe gaat ook goed daarmee. Helaas adverteert LSC niet met deze app.
Maar ik gebruik deze al jaren. Probeer het eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdriessen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Dat was de oplossing :) Via Smart Life kon ik de nieuwe stekkers koppelen met Google Home/Assistant. Dank Rukumeister!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-05 20:14

racoon

mooowwww

Ik heb in de lsc smart app de lampen en de smart plug verbonden, deze app is ook verbonden met google home, als ik nu roep he google licht aan, dan gaan alle lampen aan behalve die in de smart plug zit, hoe kan ik zorgen dat die dan ook aan gaat?

Naam van de smart plug gewijzigd naar lamp en hij doet het weer

[ Voor 11% gewijzigd door racoon op 09-10-2024 11:41 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??