Hallo,
Mijn appartement is volledig bekleed met glasvezel behang. Dit wil ik verwijderen om het vervolgens sausklaar te laten stucen.
Ik heb in een kleine kamer het behang al verwijderd, om te zien hoe makkelijk dit ging en om de staat van de muren te kunnen zien.
De buitenmuren zijn beton en de binnenwandjes gips.
Op de muren blijven erg veel kleine 'puntjes' behang achter die ik er met een harde borstel en/of steekmes er maar niet af krijg (zie foto 2). Ook als ik het behang eerst meerdere malen nat maak en stoom blijven deze puntjes achter.
:strip_exif()/f/image/4epE9NocheWRaAqv6ClDYuQr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kspaBMQjivkBSGOIMeNNAxGA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vmXYalAvFXY7hoAs58BVQIgk.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag dus; kan een stucadoor hier op stucen?
Zo niet, hoe krijg ik deze puntjes glasvezel er af en hoe kan ik het behang van de andere muren halen zonder dat de puntjes achterblijven?
Mijn appartement is volledig bekleed met glasvezel behang. Dit wil ik verwijderen om het vervolgens sausklaar te laten stucen.
Ik heb in een kleine kamer het behang al verwijderd, om te zien hoe makkelijk dit ging en om de staat van de muren te kunnen zien.
De buitenmuren zijn beton en de binnenwandjes gips.
Op de muren blijven erg veel kleine 'puntjes' behang achter die ik er met een harde borstel en/of steekmes er maar niet af krijg (zie foto 2). Ook als ik het behang eerst meerdere malen nat maak en stoom blijven deze puntjes achter.
:strip_exif()/f/image/4epE9NocheWRaAqv6ClDYuQr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kspaBMQjivkBSGOIMeNNAxGA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vmXYalAvFXY7hoAs58BVQIgk.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag dus; kan een stucadoor hier op stucen?
Zo niet, hoe krijg ik deze puntjes glasvezel er af en hoe kan ik het behang van de andere muren halen zonder dat de puntjes achterblijven?