Wat is het beste om te doen wanneer een persoon jarenlang de wijk terroriseert? Schreeuwen, schelden, dreigen met geweld... als sinds zijn 16e terroriseert deze persoon zijn omgeving. Meermaals opgepakt voor geweld tegen BOAs, stenen gooien naar bussen... en nu, terwijl hij ruim volwassen is, zoekt hij nog steeds ruzie op straat en dreigt met geweld en moord. Vaak met wat vriendjes op afstand We blijven politie bellen maar er gebeurt niks. Naam, adres, telefoonnummer, alles is bekend maar de politie weigert langs te gaan en hem mee te nemen en hulp te bieden. Ook niet toen het filmpje waar hij een BOA trapte viraal ging. Het is duidelijk dat deze persoon flinke problemen heeft.
Wat kunnen we nu nog doen? Vandaag ook weer een gestoorde tirade ondergaan omdat ik blijkbaar "naar hem keek". Ik ben een vrouw die twee keer zo oud is en hield me kalm en keek hem strak aan waarna hij wegliep. Maar ik heb geen zin om hem weer tegen te komen. En helaas neemt hij ook weleens de bus...
Wat kunnen we nu nog doen? Vandaag ook weer een gestoorde tirade ondergaan omdat ik blijkbaar "naar hem keek". Ik ben een vrouw die twee keer zo oud is en hield me kalm en keek hem strak aan waarna hij wegliep. Maar ik heb geen zin om hem weer tegen te komen. En helaas neemt hij ook weleens de bus...