Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBC87
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-11-2024
Beste,

Ik heb een Samsung UE55JU6870U, 55"4k uit 2015. Deze vertoont al wat kuren, maar we willen iets groters ook.

Nu zijn we absoluut niet blij met onze huidige internet provider en wil ik graag overstappen naar KPN glasvezel.
Nu heeft KPN een EK actie met een korting op een tv en kan je een Qe65q72datxxn voor 699 kopen.
Ik kan alleen echter geen normale reviews vinden.

Is dit een beetje een leuke tv?

Ik gebruik mijn tv voor programma's en films (Netflix etc.) en er zit een NUC op aangesloten.
Al mijn apparaten gaan nu via mijn Denon AVR24000 dus hdmi 2.0, maar dat is tv box en nintendo.
Ik kan geen oled hebben ivm direct zon.

Is dit buiten de grootte echt een upgrade ten opzichte van wat ik nu heb?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:33
Hij zal geen muren vertonen.

Wat kan je verwachten, je krijgt hem gratis bij 24 x 42 euro abbo.

Stel je pakt concurrent,dan zit je op 30 euro.

Dus eigenlijk 24 x 12 euro...

Reken op een tv die qua korting rond 250-500 euro zit...

[ Voor 4% gewijzigd door 99ruud99 op 27-06-2024 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-05 20:42

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
De Q72D is aanwezig in de Tweakers-database:

uitvoering: Samsung QLED Q72D 65" Titanium

Een hoogvlieger is het niet, maar je krijgt er een redelijke basis-LCD mee in huis.

Als DisplaySpecifications het bij het juiste eind heeft, dan heb je nu een televisie met een IPS-paneel. Je maakt de overstap naar VA, wat betekent dat je contrast er op vooruit gaat, maar de kijkhoeken slechter zullen worden.

De lichtopbrengst vergeleken met je JU6870 is vergelijkbaar.Mogelijk zullen de kleuren wat bonter worden i.v.m. het bredere kleurbereik. Hij is 100Hz, nu heb je 50Hz, maar heb je niet bijster veel aan. Je krijgt de beeldverwerking van 2024, dus daar zal wat vooruitgang in zitten. En al het nieuwste smart-gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:43
Hou er rekening mee dat je van te voren niet weet wat voor televisie je krijgt. Dit is een typische "zolang de voorraad strekt" volgens het KPN forum kiest Samsung zelf een ander type wanneer "uitverkocht"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:45
Voor klanten die dit topic net als ik vinden tijdens het zoeken nog 1 opmerking: De TV of de Ipad die KPN regelmatig als actie aanbiedt is in de meeste gevallen een sigaar uit eigen doos. Je krijgt minder of geen korting op je abonnement en in ruil daarvoor een TV (of Ipad).

Het moet perfect passen op jouw situatie, waarbij je toch al dit model wilde kopen etc. Anders kan je echt beter voor een langdurigere korting gaan en de apparaten zelf kopen. Voor de TV kan je dan meteen ook kiezen om geen budget model te kopen, maar een middenklasse of high end toestel als dat jouw voorkeur heeft (bij je vrouw/vriending krijg je er anders echt geen mooiere of luxere TV meer mee doorgedrukt ;) )

Je kan beter letten op speciale acties: soms in de weekends, maar ook op bijzondere dagen zoals rondom Black Friday.

[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 05-09-2024 13:49 ]