Xiaomi router instellen in bridge modus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-05 22:37
Hi,

Via een deal heb ik een goedkope Xiaomi WiFi 6 router op de kop getik, de t AX3000T. Prima spul qua hardware, schijnt. Firmware is alleen wel in het Chinees :P.

Heeft iemand ervaring met Xiaomi routers? Via Chrome's ingebouwde vertaler is 99% te begrijpen. Ik probeer de router als bridge te gebruiken voor m'n crappy Experiabox.

Klinkt "wired repeater mode" als een bridge modus voor jullie? :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1122bD9lpZPqK-ap6JdyxksSFXw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xUiUWPzV67ZcHEHfohCrOeQf.jpg?f=user_large

Laatste lijkt iig op hoe een bridge er voor mij uit ziet ipv de 'normale' repeater mode zoals we die term in het Engels gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:11
Een router in bridge mode is uiteraard geen router meer en dus helemaal niets meer.
Blijft alleen het switch en wifi deel over ofwel "wired repeater mode" klinkt prima.

Snap alleen niet waarom je de prima wifi van een Experiabox wilt vervangen door de wifi van een crappy Xiaomi.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.