Mijn vraag:
Ik heb een zonnewering, die ik graag 'Smart' wil maken. Kort samengevat weet ik niet wat ik met de blauwe (N) kabel moet doen.
De huidige situatie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A0FeamNGb7baUs1CwxeTpHTZ.jpg?f=user_large)
Dit komt overeen met de handleiding:
:strip_exif()/f/image/H54k4O69nVq6GWht9zYoQFWN.jpg?f=fotoalbum_large)
De handleiding vraagt dan het volgende te doen:
:strip_exif()/f/image/PZz6K1PvrxOOYREVJRTMMypK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rtqIt7cioLGye5jUWHursiso.jpg?f=fotoalbum_large)
De situatie zal er dan als volgt uitzien in het gat in de muur:
:strip_exif()/f/image/zz7J3kXSV4PfWnOlSCutJSDF.jpg?f=fotoalbum_large)
Extra informatie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T3bChsc6CjVoT8iHENYcfqQg.jpg?f=user_large)
Ik weet dat ik trail en error zou kunnen doen, maar daar hou ik liever niet van omdat dit om een huurhuis gaat. Daarnaast zou ik een elektricien kunnen inhuren, maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaring/mening.
Ik heb een zonnewering, die ik graag 'Smart' wil maken. Kort samengevat weet ik niet wat ik met de blauwe (N) kabel moet doen.
De huidige situatie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A0FeamNGb7baUs1CwxeTpHTZ.jpg?f=user_large)
Dit komt overeen met de handleiding:
:strip_exif()/f/image/H54k4O69nVq6GWht9zYoQFWN.jpg?f=fotoalbum_large)
De handleiding vraagt dan het volgende te doen:
:strip_exif()/f/image/PZz6K1PvrxOOYREVJRTMMypK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rtqIt7cioLGye5jUWHursiso.jpg?f=fotoalbum_large)
De situatie zal er dan als volgt uitzien in het gat in de muur:
:strip_exif()/f/image/zz7J3kXSV4PfWnOlSCutJSDF.jpg?f=fotoalbum_large)
Extra informatie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T3bChsc6CjVoT8iHENYcfqQg.jpg?f=user_large)
Ik weet dat ik trail en error zou kunnen doen, maar daar hou ik liever niet van omdat dit om een huurhuis gaat. Daarnaast zou ik een elektricien kunnen inhuren, maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaring/mening.