Gezocht koptelefoon met volume limiet, bluetooth en (a)nc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 13:55
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een bluetooth koptelefoon met (instelbare) volumelimiet, (a)nc, on-/overear, maar mijn zoek skills/ e-tailer filters leveren niet het gewenste op.

Voor mijn zoon met beperking zoek ik;
-koptelefoon on-/overear (must)
-bluetooth comp Android & Win1X (must)
-robust (denk aan regelmatig vallen/gooien)
-(A)NC (nice)
-ook bekabeld te gebruiken 3.5mm (nice)
- >=12 uur accuduur (nice)

Wat is je budget?
Nog geen budget vastgesteld, zie zelf gevonden

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om geluid af te spelen (yt vids) en onderdrukking van omgevingsgeluid en geluiden (anders dan spraak) van andere mensen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Nog niks, ik heb als primaire insteek de volume limiet getracht, maar Coolblue, Amazon , T.net PW & Mediamarkt hebben geen selectie op volume limiet. Andere kenmerken leveren weer een te brede resultaten waardoor ik de bomen niet meer zie.
Voor een aantal specifiek modellen zoals bv de WH-1000XM4 geen volume limiet gevonden in de specificaties.

Ik ben bekend met volume limiting vanuit bv Android, maar dat lijkt erg af te hangen van de fabrikant.
Galaxy phones zouden een Samsung only setting hebben en mijn HMD G21 heeft weer geen instelling hiervoor waar bv mijn 2020 SE dat wel heeft.

Ja 3rd party apps voor Android zouden de functie kunnen aanbieden, echter valt Windows dan weer buiten de boot.
Om afhankelijkheden met apps etc te vermijden zou ik volumelimiting graag instelbaar zien op de koptelefoon zelf.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:40
Als je specifiek zoekt naar koptelefoons voor kinderen dan vind je ze wel.

Bij puro sound labs hebben ze verschillende opties met volume limiet.