Ruim twee weken geleden heb ik een pakket opgestuurd bij ons locale PostNL punt naar een webshop. Normaal doe ik dit altijd via de PostNL app echter dit keer niet gedaan.
Nu is het zo dat twee weken later het pakket volgens webwinkel nog niet is aangekomen.
Helaas heb ik de 3s code niet meer.
Ook ben ik ze stom geweest om er geen retour adres op te zetten.
Ik heb nu twee keer contact gehad met PostNL service maar ze kunnen het pakket niet vinden. Het service punt zegt dat ze me niet kunnen helpen.
Daar de waarde in het pakket 350€+ is is het toch wel zuur als ik het niet meer terug zou vinden.
Wat zijn mijn opties?
Bedankt alvast.
Update:
Pakket is terecht!
De vierde PostNL medewerkster kijkt wel verder dan haar neus lang is en heeft het pakket binnen een paar minuten in het systeem gevonden.
Het pakket ligt volgens de 3s al 2 weken bij de webshop.
Nu is het zo dat twee weken later het pakket volgens webwinkel nog niet is aangekomen.
Helaas heb ik de 3s code niet meer.
Ook ben ik ze stom geweest om er geen retour adres op te zetten.
Ik heb nu twee keer contact gehad met PostNL service maar ze kunnen het pakket niet vinden. Het service punt zegt dat ze me niet kunnen helpen.
Daar de waarde in het pakket 350€+ is is het toch wel zuur als ik het niet meer terug zou vinden.
Wat zijn mijn opties?
Bedankt alvast.
Update:
Pakket is terecht!
De vierde PostNL medewerkster kijkt wel verder dan haar neus lang is en heeft het pakket binnen een paar minuten in het systeem gevonden.
Het pakket ligt volgens de 3s al 2 weken bij de webshop.
[ Voor 15% gewijzigd door Scamid op 29-06-2024 12:03 ]