Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:22
Vanochtend gaf mijn android telefoon (Samsung a52, android 14, one ui 6.1) aan dat ik maar even een half uur moest wachten voor ik de telefoon kon ontgrendelen vanwege 'teveel ongeldige inlogpogingen'. Vervelend als je je telefoon wel nodig hebt in de tussentijd...

Telefoon is niet meer te ontgrendelen; niet meer opnieuw op te starten; niet meer mee te bellen. Alleen een foto nemen lukt nog.

Is deze beveiliging uit te schakelen?

I can see clearly now, the brain is gone...

Beste antwoord (via akoster op 27-06-2024 09:15)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Heb je toevallig een verhoogde aanraakgevoeligheid van het scherm aanstaan, dat is een optie bij problemen met een screenprotector dat het scherm sneller reageert op een aanraking? Zoek in de instellingen op "aanraakgevoeligheid" om dat te controleren.

Zo niet. De beperking is er in geval er te vaak een verkeerde beveiliging gebruikt wordt. Dus als dat in je broekzak gebeurd, dan kun je proberen de telefoon andersom in je zak te doen, dus met het scherm naar buiten in plaats van naar binnen, of andersom.
Ook kun je een ander hoesje overwegen (boekmodel)?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22

D4NG3R

kiwi

:)

Heb je accidental touch protection wel aan staan? M'n eigen 52s gaat, vooral nu met het huidige zweterige weer, nogal tekeer in m'n broekzak als ik dat uit zet.

Al word ik bij schemering helemaal gestoord van de gevoeligheid ervan..

Staat onderaan bij de scherminstellingen.

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 27-06-2024 08:23 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akoster
Dat staat aan inderdaad (en scheelt een hele boel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Je kunt nog twee keer tikken voor inschakelen scherm uitzetten, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Heb je toevallig een verhoogde aanraakgevoeligheid van het scherm aanstaan, dat is een optie bij problemen met een screenprotector dat het scherm sneller reageert op een aanraking? Zoek in de instellingen op "aanraakgevoeligheid" om dat te controleren.

Zo niet. De beperking is er in geval er te vaak een verkeerde beveiliging gebruikt wordt. Dus als dat in je broekzak gebeurd, dan kun je proberen de telefoon andersom in je zak te doen, dus met het scherm naar buiten in plaats van naar binnen, of andersom.
Ook kun je een ander hoesje overwegen (boekmodel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 11:48
Ik heb dit zelf een paar keer gehad tijdens lange fietstochten, telefoon in broekzak zoals normaal. Ik weet niet meer precies of ik navi aan had op de telefoon of gewoon wat vaker op Maps keek dan normaal. Een uurtje fietsen doe ik zeer regelmatig en dan heb ik nooit problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb dit probleem als ik mijn telefoon in mijn broekzak draag met het scherm (en vingerafdrukscanner) naar mijn been gedraaid. Vooral in zweterig weer. Als ik het scherm naar de buitenkant draai geen probleem. Blijkbaar lijkt mijn zweterige been ook met een laag stof er tussen nog veel op een vinger...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akoster
Verhoogde aanraak gevoeligheid stond inderdaad aan, benieuwd of dat het op gaat lossen...

Pagina: 1