Ik heb een ipad4 mini van familie gekregen. Hier draait Netflix op, maar ik wil graag iPad resetten en m’n eigen Apple id gaan gebruiken. De iPad 4 mini krijgt geen updates meer, en de laatste versie van Netflix wordt niet meer ondersteund. ik lees tot iPad os 16 en deze zit op 15.8
Nu weet ik dat als je ooit Netflix al gedownload hebt je oudere versie kan hergebruiken vanuit je geschiedenis.
Ik heb ook een iPad 2gen waar ik nog een oude Netflix op heb.
Vraag. Kan ik dat account gebruiken om Netflix opnieuw te installeren nadat ik je gerest heb?
Waarom ik twijfel. Fysiek is het een andere iPad. Op de iPad 4 mini heb ik nooit met m’n Apple id gewerkt. Maar ik weet niet of vereist is? Is het zeg maar alleen account gekoppeld of is het ook hardware gekoppeld?
Bedankt mocht iemand me verder kunnen helpen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPad 15.8 dus geen iPad 16 vereist voor nieuwe Netflix downloaden
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Oude programma’s zijn opnieuw te downloaden als ze aan je Apple id gekoppeld zijn.
...
Nu weet ik dat als je ooit Netflix al gedownload hebt je oudere versie kan hergebruiken vanuit je geschiedenis.
Ik heb ook een iPad 2gen waar ik nog een oude Netflix op heb.
Vraag. Kan ik dat account gebruiken om Netflix opnieuw te installeren nadat ik je gerest heb?
Waarom ik twijfel. Fysiek is het een andere iPad. Op de iPad 4 mini heb ik nooit met m’n Apple id gewerkt. Maar ik weet niet of vereist is? Is het zeg maar alleen account gekoppeld of is het ook hardware gekoppeld?
Bedankt mocht iemand me verder kunnen helpen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPad 15.8 dus geen iPad 16 vereist voor nieuwe Netflix downloaden
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Oude programma’s zijn opnieuw te downloaden als ze aan je Apple id gekoppeld zijn.
...