Beste lezers,
Ik mag het mannenweekend organiseren dit jaar en ik heb een beetje gebrek aan inspiratie en online kom ik alleen op de standaard (groeps)activiteiten uit.
Het gaat een weekend worden in november, van vrijdag(ochtend) tm zondag.
Ik heb besloten dat we niet gaan vliegen, slechte vliegtijden en de prijzen is de reden.
Daarom lijkt het me leuk om een stad in Belgie of Duitsland met de auto te bezoeken (max 3 uur rijden vanuit Eindhoven)
Accomodatie zal ik boeken via booking.com of een soortgelijke site.
De plaats kan natuurlijk ook bepaald worden wanneer leuke activiteiten daar te boeken zijn, en daar ben ik ook naar op zoek.
Wat onze groep over het algemeen leuk vindt;
- actief bezig zijn zoals bijv karten, paintballen, poolen
- Brouwerij bezoeken oid
- bier drinken --> unieke bier drink locatie of Pub crawl bijvoorbeeld
- zelf zat ik te denken aan elektrisch motorcross of kitebuggy rijden(alleen aan strand) maar dit moet te combineren zijn met een leuke stad
wat niet leuk is;
- puzzeltochen door de stad
- escape room
- suf museum
Wie heeft de gouden tip voor een leuke stad waar 14 mannen tussen 30-35 jaar een gezellig weekend weg kan beleven met, het liefst, een of meerdere unieke activiteiten?
groeten en alvast bedankt voor het mee denken.
Ik mag het mannenweekend organiseren dit jaar en ik heb een beetje gebrek aan inspiratie en online kom ik alleen op de standaard (groeps)activiteiten uit.
Het gaat een weekend worden in november, van vrijdag(ochtend) tm zondag.
Ik heb besloten dat we niet gaan vliegen, slechte vliegtijden en de prijzen is de reden.
Daarom lijkt het me leuk om een stad in Belgie of Duitsland met de auto te bezoeken (max 3 uur rijden vanuit Eindhoven)
Accomodatie zal ik boeken via booking.com of een soortgelijke site.
De plaats kan natuurlijk ook bepaald worden wanneer leuke activiteiten daar te boeken zijn, en daar ben ik ook naar op zoek.
Wat onze groep over het algemeen leuk vindt;
- actief bezig zijn zoals bijv karten, paintballen, poolen
- Brouwerij bezoeken oid
- bier drinken --> unieke bier drink locatie of Pub crawl bijvoorbeeld
- zelf zat ik te denken aan elektrisch motorcross of kitebuggy rijden(alleen aan strand) maar dit moet te combineren zijn met een leuke stad
wat niet leuk is;
- puzzeltochen door de stad
- escape room
- suf museum
Wie heeft de gouden tip voor een leuke stad waar 14 mannen tussen 30-35 jaar een gezellig weekend weg kan beleven met, het liefst, een of meerdere unieke activiteiten?
groeten en alvast bedankt voor het mee denken.