Ik heb een hydrofoor pomp staan wie niet goed meer pompt.
De pomp wordt gebruikt voor de druppelslang en sproeiers.
Ik heb de pomp als volgt aangesloten:
- aanzuigslang met terugslagklep
- voorfilter
- terugslagklep
- pomp
Aanzuigslang en filter zijn gevuld met water, als de pomp aanslaat trekt deze het filter leeg en vervolgens komt er geen water omhoog door de aanzuigslang. Als ik dan een pompende beweging maak met de aanzuigslang dan komt er weer water in het filter en lukt het de pomp om door te pompen totdat deze op druk is en uitslaat. Zodra de pomp weer aanslaat begint het weer van voren.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Heb alle koppelingen al opnieuw gedaan met van die tape er tussen. Er lekt nergens water. Kortom ik weet even niet waar ik het moet zoeken.
Hieronder schematisch hoe ik de opstelling heb.
De pomp wordt gebruikt voor de druppelslang en sproeiers.
Ik heb de pomp als volgt aangesloten:
- aanzuigslang met terugslagklep
- voorfilter
- terugslagklep
- pomp
Aanzuigslang en filter zijn gevuld met water, als de pomp aanslaat trekt deze het filter leeg en vervolgens komt er geen water omhoog door de aanzuigslang. Als ik dan een pompende beweging maak met de aanzuigslang dan komt er weer water in het filter en lukt het de pomp om door te pompen totdat deze op druk is en uitslaat. Zodra de pomp weer aanslaat begint het weer van voren.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Heb alle koppelingen al opnieuw gedaan met van die tape er tussen. Er lekt nergens water. Kortom ik weet even niet waar ik het moet zoeken.
Hieronder schematisch hoe ik de opstelling heb.
/f/image/qZmufP7uF4XdoXEJm0M3lY90.png?f=fotoalbum_large)