Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuhuu
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-09 14:39
De USB port van mijn Motorola Edge 30 Ultra is deels kapot. Opladen met een normale adapter gaat goed. De Turbo charger doet het soms wel/soms niet. De telefoon herkent mijn USB Kishi controller niet meer.

Dit speelde een aantal weken terug ook. Ik heb de USB port toen schoongemaakt. Zat enorm veel troep en zelfs wat zandkorrels in. Ook leek het 'lipje' dat in de port zit wat verbogen. Uiteindelijk heb ik de turbo charger en controller een aantal weken zonder problemen kunnen gebruiken. Nu weer hetzelfde probleem, terwijl port schoon lijkt.

Ik zou graag de USB port willen laten vervangen. Er zitten echter zoveel telefoonreparaties winkeltjes hier in omgeving Rotterdam, dat ik het lastig vind om een betrouwbare uit te kiezen.
De telefoon heb ik gekocht bij BelSimpel. Die hebben een service waarbij ik de telefoon kan opsturen, waarna zij hem weer doorsturen naar een extern bedrijf. Liever breng ik de telefoon ergens, waar ik hem ook weer zelf op kan halen.

Kent iemand een betrouwbare telefoon reparatie service met een fysieke lokatie in omgeving Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt kijken of er nog garantie op zit, dan kun je wellicht onder garantie laten repareren of vervangen? :) Of, als er geen garantie is, vragen bij welke partij zij zouden laten repareren? De vele (zelfstandige) telefoon reparatie winkels vertrouw ik nooit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CH4OS schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:35:
Je kunt kijken of er nog garantie op zit, dan kun je wellicht onder garantie laten repareren of vervangen? :)
Ja, dat kun je natuurlijk vergeten, dit is zelfgemaakte schade. :o
telefoonreparatiewinkels
offtopic:
Zonder die rare spaties is het wél een mooi scrabblewoord :P

@Ruuhuu Ik denk dat je inderdaad zelf een reparatieservice moet zoeken. Ik zou gewoon een paar bij je in de buurt zoeken en daarvan reviews gaan bekijken. Dan even langsgaan om te kijken hoe hun communicatie is. En niet vooraf betalen en wél je data backuppen en vergrendelen. (En niet je ID tonen, dat werd mij eens gevraagd omdat ze dan makkelijk contact op konden nemen... wtf?! 8)7 )

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 26-06-2024 16:50 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuhuu
De fabrieksgarantie ga ik inderdaad maar niet proberen. Al snap ik ook niet zo goed hoe de port deze keer zo snel gesleten/vervuild geraakt is. Heb deze telefoon niet anders behandeld dan mijn voorgaande telefoons en hij is nu nog geen jaar oud.

Ik zal inderdaad eens bij één van de grotere winkels langs gaan. Vrijwel alle telefoonshops hier hebben 4.5+ sterren op google, wat mij al weer achterdochtig maakt. Had gehoopt dat iemand hier ergens een positieve ervaring heeft. Dat ze blijkbaar ergens vragen om ID bevestigd mijn beeld dat ik heb van die shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:53
Media Markt Smartbar in Rotterdam?
Of ze goed/prijs oke zijn geen flauw idee😀
Maar ik zou daar zelf meer vertrouwen in hebben en je kan er zo binnen lopen even hapje eten in het centrum shoppen etc en dan weer ophalen.

/edit ziet er naar uit dat ze alleen scherm reparatie doen.

CoolBlue kan wel USB reparatie doen. Misschien daar ook eens kijken.

https://reparatie.coolblu...torola-moto-edge-30-ultra

[ Voor 34% gewijzigd door loki504 op 27-06-2024 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuhuu
Dank! Niet gedacht om bij Coolblue te kijken. Het kan daar ook gewoon in de winkel zie ik. Ik ga een afspraak maken.
Pagina: 1