iPhone is uitgelogd bij iCloud maar toch niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:59
Ik wil vanmorgen muziek vanaf mijn iPhone via Airplay naar mijn HomePod mini afspelen. Dat kreeg ik niet werkend.
Als ik op mijn telefoon bij de instellingen kijk dan ben ik niet ingelogd op iCloud, zie afbeelding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpiPNg6U0UX4kMrOI449yUWLIeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thcswyNqQj2PnigJnDPeXPcq.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik op mijn macbook bekijk op welke apparaten mijn iCloud is ingelogd dan staat mijn telefoon er wel bij.
Als ik mijn Woning app open dan zie ik daar ook gewoon alles wat er in mijn woning is aan apparatuur.

Wat is hier aan de hand en moet ik iets oplossen?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AirPlay gaat over je lokale netwerk en staat los van iCloud.
Sowieso, op basis van deze screenshot kan ik niet zien dat je bent uitgelogd op iCloud.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
kamerplant schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:40:
AirPlay gaat over je lokale netwerk en staat los van iCloud.
Sowieso, op basis van deze screenshot kan ik niet zien dat je bent uitgelogd op iCloud.
Normaal is Persoonlijke gegevens en Betaling en verzending ook helder wit i.p.v. grijs en kan ik ze aantikken om te openen. Dat kan nu niet.
Airplay geeft ook geen enkel ander apparaat weer om naar te airplayen, terwijl daar normaal een aantal Homepod's en AppleTV's staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17
Klinkt eerder alsof je telefoon niet op hetzelfde WiFi netwerk zit als de homepod/appletv waarnaar je wilt casten.

Airplay werkt namelijk voor iedereen op je lokale netwerk, dat heeft niks met je apple-id te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
Vloris schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:59:
Klinkt eerder alsof je telefoon niet op hetzelfde WiFi netwerk zit als de homepod/appletv waarnaar je wilt casten.

Airplay werkt namelijk voor iedereen op je lokale netwerk, dat heeft niks met je apple-id te maken.
Hey, dat was een goeie. Telefoon had geen wifi :) Kennelijk is er geen wifi op de vensterbank en op het buro ernaast wel. Bijzonder dat zich dat zo manifesteert.

[ Voor 4% gewijzigd door No Hands op 26-06-2024 09:04 ]