Net een nieuwe build gemaakt..nr 30 inmiddels en tegen een compleet nieuwe probleem aangelopen. Wie kan me helpen?
PC (specs later) boot prima op in bios en geeft met hardware check geen foutmeldingen. Met installeren van Windows gaat het mis. Zodra de PC de bootable USB moet benaderen knalt hij eruit en start gelijk opnieuw..dit tig keer.
Nou dacht ik het probleem te slim af te zijn en windows alvast preinstalled op de nvme te zetten, maar ook hier hetzelfde probleem. Boot prima in bios, maar zodra de schijf benaderd wordt is het poef...restart.
Deze had ik nog niet gehad en wil er ook graag van leren. Dus wie kan me helpen?
Spec:
Mobo: tomahawk z790 wifi
CPU: 13900ks
GPU Inno3D 4090 RTX X3
RAM Corsair dominator titanium DDR5 6400 (CMP64GX5M2B6400C32)
SSD Samsung 990 pro 1 TB
Koeling NZXT Kraken 360 rgb
Kast NZXT h9 elite
Thnx!
Leon
PC (specs later) boot prima op in bios en geeft met hardware check geen foutmeldingen. Met installeren van Windows gaat het mis. Zodra de PC de bootable USB moet benaderen knalt hij eruit en start gelijk opnieuw..dit tig keer.
Nou dacht ik het probleem te slim af te zijn en windows alvast preinstalled op de nvme te zetten, maar ook hier hetzelfde probleem. Boot prima in bios, maar zodra de schijf benaderd wordt is het poef...restart.
Deze had ik nog niet gehad en wil er ook graag van leren. Dus wie kan me helpen?
Spec:
Mobo: tomahawk z790 wifi
CPU: 13900ks
GPU Inno3D 4090 RTX X3
RAM Corsair dominator titanium DDR5 6400 (CMP64GX5M2B6400C32)
SSD Samsung 990 pro 1 TB
Koeling NZXT Kraken 360 rgb
Kast NZXT h9 elite
Thnx!
Leon