kable USB-C naar USB-C, 100W, 2.5 meter, zwart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-08 17:52
Ik heb al uitgebreid gezocht op Google en ben de logische webshops (Bol, Allekabels, Amazon, etc.) bij langs gegaan maar ik kan de specifieke kabel die ik wil niet vinden.

Wellicht bestaan ze gewoon niet maar het aanbod is wel heel groot en het heel gericht kunnen zoeken op specs is nogal lastig met dit soort zaken, vind ik.

Ik zoek dus een USB-c laadkabel voor mijn laptop die ik netjes wil wegwerken op de plek waar mijn laptop zich het meeste bevindt. De kabel moet 100w kunnen laden maar ik wil ook per se dat 'ie zwart is en hij moet 2.5m lang zijn eventueel zou ik voor 2,3 of 2,4 meter kunnen berekenen of dat net past maar korter is te kort en langer levert veel excess kabel op. Dat laatste valt mee te leven maar wil ik dus graag voorkomen.

Heeft iemand een gouden tip?

Ik heb überhaupt maar één 2,5m lange kabel kunnen vinden die verder wel voldeed maar die is helaas wit (van Swissten oid) en daar krijg ik spijt van.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Ik zou genoegen nemen met een 3m kabel, die zijn er echt in overvloed. Ik vond wel deze 2.5m maar die heb je pas over een half jaar :+. Of je pakt een male C naar male C van 0.5m en dan een female C naar male C van 2m. Dan ben je er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
alex3305 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:46:
Ik zou genoegen nemen met een 3m kabel, die zijn er echt in overvloed. Ik vond wel deze 2.5m maar die heb je pas over een half jaar :+. Of je pakt een male C naar male C van 0.5m en dan een female C naar male C van 2m. Dan ben je er ook.
Uiteindelijk zou ik daar genoegen mee nemen inderdaad maar dus liever niet. Twee kabels vind ik geen optie, hoewel de verbinding redelijk uit het zicht zou zijn vind ik dat gewoon matig.

Bedankt voor je link. Misschien kan ik wel een half jaar wachten. Is in ieder geval iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:56

Umbrah

The Incredible MapMan

Los van de plugs (USB-C), en laadvermogen (20V, 5A) heb je ook behoefte aan wat voor signalen het geheel aankan? Displayport Alt mode? Thunderbolt? USB 10Gbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
Niet bepaald, hij gaat in principe alleen gebruikt worden om een specifieke laptop van stroom te voorzien en sporadisch ook eens een ander apparaat maar ook dan gaat het alleen om stroom en niet om data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SKIKK
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-09 22:33

SKIKK

Bedrijfsaccount SKIKK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Wat ga je er precies mee opladen? Want aangezien je de kabel wilt wegwerken, gok ik dat je het apparaat vaak lange tijd zult aansluiten. En dan is 100W misschien niet per se nodig, afhankelijk van wat het is (MacBook Pro 16" werkt bijvoorbeeld ook prima met 60W, zolang je 'm niet urenlang achter elkaar zwaar belast).

En moet het maximaal 2,5 meter zijn, of is 3 meter ook goed?

Met 100W en 3 meter kan je bijvoorbeeld deze overwegen:
Anker Nylon USB-C Cable 100W 3M - €12,99

Of 3 kabels van 60W en 3 meter:
3x UGreen USB-C Cable 60W 3M - €19,54

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeldereM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48
Als je toch kabels via bol.com of Amazon gaat kopen zou ik ze direct uit China halen. Ik ben echter superblij met mijn kabels, screenprotectors, laders etc van Baseus. Helaas zijn de normale kabels er alleen in 2m maar zag wel deze van 3m:
https://a.aliexpress.com/_EzH0B9z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
Hahn schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 01:09:
Wat ga je er precies mee opladen? Want aangezien je de kabel wilt wegwerken, gok ik dat je het apparaat vaak lange tijd zult aansluiten. En dan is 100W misschien niet per se nodig, afhankelijk van wat het is (MacBook Pro 16" werkt bijvoorbeeld ook prima met 60W, zolang je 'm niet urenlang achter elkaar zwaar belast).

En moet het maximaal 2,5 meter zijn, of is 3 meter ook goed?

Met 100W en 3 meter kan je bijvoorbeeld deze overwegen:
Anker Nylon USB-C Cable 100W 3M - €12,99

Of 3 kabels van 60W en 3 meter:
3x UGreen USB-C Cable 60W 3M - €19,54
Lees mijn openingsbericht. Het gaat om 2,5 meter. 3 meter kabels kan ik zelf ook wel vinden want daar zijn er letterlijk tientallen van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Nachtschade schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 18:07:
[...]

Lees mijn openingsbericht. Het gaat om 2,5 meter. 3 meter kabels kan ik zelf ook wel vinden want daar zijn er letterlijk tientallen van.
Heel knap hoe je tientallen 3 meter kabels kan vinden maar geen 2,5 meter terwijl ik binnen 1 minuut zoeken er al meerdere heb gevonden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
[...]

@Hahn vraagt het je toch ook. Of had je het vraagteken gemist? Het is nogal bijzonder dat je valt over een stukje kabel van 50cm. En je zegt zelf in dezelfde openingspost dat je daar ook mee zou kunnen leven. Het is dus niet zo gek dat @Hahn je op deze manier probeert te helpen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
[...]

Ik las vooral dat ietsje korter wel kon, maar dat het dan krap zou worden. Het stukje erna heb ik blijkbaar te snel gelezen, want dat was me niet bijgebleven.

Maar goed, ik stelde het als vraag, en ik probeerde met je mee te denken, dus een iets vriendelijkere reactie had je gesierd :>

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
Desiler schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 18:22:
[...]

Heel knap hoe je tientallen 3 meter kabels kan vinden maar geen 2,5 meter terwijl ik binnen 1 minuut zoeken er al meerdere heb gevonden :P
Zonder links heb ik daar niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
alex3305 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 18:23:
[...]

@Hahn vraagt het je toch ook. Of had je het vraagteken gemist? Het is nogal bijzonder dat je valt over een stukje kabel van 50cm. En je zegt zelf in dezelfde openingspost dat je daar ook mee zou kunnen leven. Het is dus niet zo gek dat @Hahn je op deze manier probeert te helpen...
*knip* neeEr staat heel duidelijk dat ik een kabel van 2,5 meter zoek.

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 01-07-2024 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Sorry wat je zoekt bestaat niet.

Neem een 3 meter kabel
Of een 2 meter en een 50cm kabel en een usb c koppelstukje
Of knip en soldeer.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 11:48
Knippen en solderen of het iemand of bedrijf vragen. Zwarte kabel met zwarte krimpkous netjes gedaan zie je hooguit een mm verdikking.
Pagina: 1