Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarnov
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-07 13:24
Ik ben op zoek naar een data only SIM en kom uit bij https://xipoconnect.nl/.
Het principe klinkt heel leuk: Je koopt een hoeveelheid data, en als die op is koop je nieuwe. Een tegoed blijft een jaar lang geldig, binnen deze periode moet je ten minste 1 keer opwaarderen. Ook je oude tegoed blijft dan geldig.

Zoeken op het KVK nummer levert op dat het een merk is van een marketing bureau https://www.musclemedia.nl/ , en dat het een eenmanszaak is...

Heeft iemand ervaring met XIPO? De sims lijken afkomstig van Movistar wat een hele grote speler is, maar het lijkt mij lastig voor een eenmanszaak om alle support te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:06
Een nieuw bedrijf zal nooit starten met 5000 man personeel wat bij een KPN in dienst is maar juist als kleine speler met weinig support mensen, en dan groeit het bedrijf met de aantallen klanten mee.
En aangezien je data only zoekt en niet vast zit met een nummer, zou ik zeggen, pak die aanbieding en neem het risico. Gaat het mis, dan koop je elders weer een andere data sim. Gaat het goed zit je voor een dubbeltje op de eerste rang.
Tenzij je verwacht support nodig te hebben of het onderwerp moeilijk vindt, dan moet je gewoon een gevestigde partij pakken. Die zullen iets duurder zijn, maar niet iedereen is even handig met alles en dan kun je hulp kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Prima kaartje hoor. Hier al 250 dagen in gebruik. In het buitenland wel de instructie netjes volgen.
Ik heb de kaart in de auto zitten, werkte gelijk in NL maar voor buitenland moet je extra handeling verrichten (1x) dat had ik niet gedaan waardoor de routeinfo ineens niet meer werd geupdate. Toen ik eenmaal vast stond in de file de gegevens aangepast en werkte het. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarnov
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-07 13:24
swhnld schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:31:
Een nieuw bedrijf zal nooit starten met 5000 man personeel wat bij een KPN in dienst is maar juist als kleine speler met weinig support mensen, en dan groeit het bedrijf met de aantallen klanten mee.
En aangezien je data only zoekt en niet vast zit met een nummer, zou ik zeggen, pak die aanbieding en neem het risico. Gaat het mis, dan koop je elders weer een andere data sim. Gaat het goed zit je voor een dubbeltje op de eerste rang.
Tenzij je verwacht support nodig te hebben of het onderwerp moeilijk vindt, dan moet je gewoon een gevestigde partij pakken. Die zullen iets duurder zijn, maar niet iedereen is even handig met alles en dan kun je hulp kopen.
Technische hulp heb ik niet nodig. Waar ik in het algemeen slechte ervaringen mee heb zijn administratieve problemen. Zo van 'gisteren nieuwe data gekocht en vandaag staat het er nog niet bij'. Ik heb met tele2 ooit dingen meegemaakt waar de honden geen brood van lusten.

Een ander puntje is wat er gebeurd met mijn tegoed als XIPO failliet gaat..

Maat je hebt ws gelijk, gewoon maar proberen. Het is niet zo dat het volstroomt met slechte ervaringen naar aanleiding van mijn vraag.