Oude mail niet gesynchroniseerd met nieuwe mail outlook 2019

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 14:30
Ik heb op een nieuwe pc van iemand zijn mail toegevoegd in outlook 2019. Het gaat hier om een account van een boerenorganisatie.
Met de gegevens die ik kreeg voor het account lukte het niet om de mail te activeren, maar uiteindelijk lukte het mij om het account te installeren. Het probleem was alleen dat ik alleen de nieuwe mail binnen kreeg en niet de oude mail die nog op de oude pc staat. Ik heb op de nieuwe pc IMAP gekozen voor de mail, maar het blijkt dat hetzelfde account op de oude pc in windows live mail onder POP is geïnstalleerd.
Kan ik het nu nog voor elkaar krijgen dat ik de oude mail met de nieuwe combineer, zodat alles weer bij elkaar staat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:39
Op oude pc de mail exporteren naar bestand en die dan weer importeren op de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
In Outlook zou ergens een instelling moeten staan hoeveel mail en hoe ver terug opgehaald moet worden. Zelfs in Windows Mail zat die optie, als minder dan 3 maanden ophalen / alles ophalen.
Zie ook deze instructie: link

[ Voor 26% gewijzigd door ahbart op 24-06-2024 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Ik had dit probleem niet toen ik zijn Gmail en Hotmail had geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CoolDude99 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:43:
Ik had dit probleem niet toen ik zijn Gmail en Hotmail had geïnstalleerd.
Die negeren de POP-verwijderverzoeken bij mijn weten dus dat snap ik.

Maarreuh: Outlook 2019? Niet meer ondersteund, dus onbruikbaar voor internetcommunicatie. Ik zou er erg geen nieuwe installatie mee doen. Al helemaal niet bedrijfsmatig.

Ik heb geen kennis van Outlook op de Mac, welk bestandsformaat wordt gebruikt? Als gewoon PST: pak de PST uit (de backup van) de oude installatie, open het bestand in de nieuwe Outlook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Niet meer ondersteund? Bij mij werkt het nog gewoon goed.
Ik geloof dat het inderdaad PST is, maar als ik dit bestand open in Outlook op de nieuwe pc, worden dan niet de oude mails overschreven en verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ondersteund: excuses, https://learn.microsoft.c...cle/products/outlook-2019
Er komen nog wel beveiligingsupdates tot 2025, er komen alleen geen andere updates meer. Het kan dus nog een jaartje. Een mail cliënt zonder beveiligingsupdates is onbruikbaar.

PST openen, nee het wordt bij openen geopend zoals je een extra bestand zou openen in Word. Daarna kan je mails etc kopiëren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Dus we moeten binnenkort weer aan de nieuwe Outlook!
Bedoel je met mails kopiëren dat ik de mails van het PST-bestand kopieer naar de nieuwe mails? Dat zal leuk worden, want het schijnt dat er nog al wat mail op de oude pc staat!!!
Pagina: 1