Mijn vraag
Ik zou graag jullie mening willen hebben in het aankopen van een tv.
Ik heb een heldere woonkamer met de tv vlakbij een groot raampartij. Daarbij komt veel binnenvallend licht.
Vandaar dat ik wil kiezen voor een Qled tv.
Volgens de Best Buy guide kwam de Samsung Qled 65QN90C als beste naar voren.
Maar wanneer ik wat verder speur zie ik dat de Sony Bravia 65x95L daar nog weleens overheen gaat.
Ik zie alleen wisselende verhalen over de Sony.
Zoals de reflecties: die zijn bij de een juist heel storend en de ander is juist lovend over de antireflecterende laag.
Bij de Samsung zie ik dat die juist wel een duidelijke verbetering geeft met de antireflecterende laag tov de 85C.
En dan nog even over Dolby Vision.
Samsung heeft dit niet.
Hoe groot verschil maakt dit?
Ik heb als streaming diensten: Disney, HBO en Prime.
Met HBO heb ik het voormalige standaard abonnement met, na navragen, 4k en dolby Vision.
Disney en prime hebben beide ook dolby vision.
Ik zou graag jullie mening willen hebben over de 2 tv's of toch nog met een verrassende outsider komen.
Ik zou graag jullie mening willen hebben in het aankopen van een tv.
Ik heb een heldere woonkamer met de tv vlakbij een groot raampartij. Daarbij komt veel binnenvallend licht.
Vandaar dat ik wil kiezen voor een Qled tv.
Volgens de Best Buy guide kwam de Samsung Qled 65QN90C als beste naar voren.
Maar wanneer ik wat verder speur zie ik dat de Sony Bravia 65x95L daar nog weleens overheen gaat.
Ik zie alleen wisselende verhalen over de Sony.
Zoals de reflecties: die zijn bij de een juist heel storend en de ander is juist lovend over de antireflecterende laag.
Bij de Samsung zie ik dat die juist wel een duidelijke verbetering geeft met de antireflecterende laag tov de 85C.
En dan nog even over Dolby Vision.
Samsung heeft dit niet.
Hoe groot verschil maakt dit?
Ik heb als streaming diensten: Disney, HBO en Prime.
Met HBO heb ik het voormalige standaard abonnement met, na navragen, 4k en dolby Vision.
Disney en prime hebben beide ook dolby vision.
Ik zou graag jullie mening willen hebben over de 2 tv's of toch nog met een verrassende outsider komen.