SinergyX schreef op zondag 23 juni 2024 @ 03:20:
[...]
Is het echt waar? Voegt dit echt iets toe?
Als ik namelijk wat verder zoek kom ik bij 2 Bol Plaza bedrijven, paar details laat ik achterwegen, maar de toegevoegde waarde aan T.net (an sich) trek ik toch in twijfel.. of wordt PW netjes houden voor eigen gewin gezien als toegevoegde waarde, dat laat ik in het midden (daar ken ik nog 10 voorbeelden van in de vorm van reviews).
Voegt het
iets toe? Ja, dat heeft crisp hierboven al aangegeven: blijkbaar voegt de persoon in kwestie (o.a.) producten toe, en krijgt 'ie daarvoor karma. Dus hij voegt letterlijk iets toe
Voegt het véél (waarde) toe? Dat is discutabel, maar TS heeft het over 'nergens wat inbrengen', en dat is dus sowieso niet waar.
Maar mijn punt is vooral dat we het hier hebben over iemand die in 6 jaar tijd een aantal internetpuntjes heeft verzameld, waar misschien een handjevol mensen iets om geven. Dus waar gaat het nou eigenlijk over? En is het echt nodig dat TS daar diegene al bijna 2 maanden lang over aan het verhoren is, en 'm nu en plein public aan het rapporteren is?
Al ging het om iets van daadwerkelijke waarde, wat de genoemde persoon op kwaadwillende wijze anderen zou hebben ontzien, dan zou ik de vinnige opmerkingen misschien nog wel snappen. Maar dat is hier niet aan de orde
En zelfs al gaat het om iemand die expres iets makkelijks doet om veel karma te verdienen:
who cares?
The devil is in the details.