Wat zie ik hier nu eigenlijk op die foto?
Ik kan er weinig van maken..
Is dit een verticale orientatie? Horizontaal?
Ik lijk tegen de bodemzijde van een horizontale bak aan te kijken?
Kun je het roestplekje wegpoetsen met een staalwol sponsje? Wellicht is het alleen iets oppervlakkigs.. een verontreiniging in het RVS bijvoorbeeld...
Overigens lijkt die linker witte plastic afstandshouder omgeklapt te zijn...
Ik kan er weinig van maken..
Is dit een verticale orientatie? Horizontaal?
Ik lijk tegen de bodemzijde van een horizontale bak aan te kijken?
Kun je het roestplekje wegpoetsen met een staalwol sponsje? Wellicht is het alleen iets oppervlakkigs.. een verontreiniging in het RVS bijvoorbeeld...
Overigens lijkt die linker witte plastic afstandshouder omgeklapt te zijn...
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
RVS kan worden aangetast als er een gewoon staal of ijzer splintertje op ligt i.c.m. vocht.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Zoals jij het zegt moet TS nu zijn goot vervangen.JukeboxBill schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:14:
RVS kan worden aangetast als er een gewoon staal of ijzer splintertje op ligt i.c.m. vocht.
Het klopt wel dat ijzerdeeltjes roest kunnen vormen op RVS. Op zich is dat helemaal niet erg. Schuurpapiertje erover en het is weg. Ijzerdeeltjes kunnen bijvoorbeeld in je haren zitten wanneer je met een slijptol aan de gang bent geweest. Bij het douchen komen ze dan in de goot terecht.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Ik zeg niet dat die goot moet worden vervangen. Ik geef alleen een verklaring van dat plekje.Yaksa schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:19:
[...]
Zoals jij het zegt moet TS nu zijn goot vervangen.
Het klopt wel dat ijzerdeeltjes roest kunnen vormen op RVS. Op zich is dat helemaal niet erg. Schuurpapiertje erover en het is weg. Ijzerdeeltjes kunnen bijvoorbeeld in je haren zitten wanneer je met een slijptol aan de gang bent geweest. Bij het douchen komen ze dan in de goot terecht.
Blank maken zal het euvel verhelpen.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Fijn ga ik het wegschuren. De afbeelding had inderdaad 90 gedraaid moeten zijn.
Is het rvs?
Het kan zijn dat er een staalsplintertje op is blijven liggen. Het rvs gaat dan roesten.
De beschermlaag van het rvs is nu zeg maar beschadigd. En de roest zal steeds terug komen
Bij mij op het werk beitsen ze rvs na het lassen. Tegen corrosie.
Ik denk dat jij dat ook moet doen. Anders blijft het terugkomen.
Misschien is hier een lasser op het forum actief die het bete uit kan leggen 😇
Met dit goedje meen ik:
https://www.allesvoorlass...c9Q79E407UPBoCsxQQAvD_BwE
Ik hoop dat het in kleinere verpakkingen leverbaar is.
Het kan zijn dat er een staalsplintertje op is blijven liggen. Het rvs gaat dan roesten.
De beschermlaag van het rvs is nu zeg maar beschadigd. En de roest zal steeds terug komen
Bij mij op het werk beitsen ze rvs na het lassen. Tegen corrosie.
Ik denk dat jij dat ook moet doen. Anders blijft het terugkomen.
Misschien is hier een lasser op het forum actief die het bete uit kan leggen 😇
Met dit goedje meen ik:
https://www.allesvoorlass...c9Q79E407UPBoCsxQQAvD_BwE
Ik hoop dat het in kleinere verpakkingen leverbaar is.
[ Voor 3% gewijzigd door ronnie vd op 22-06-2024 23:00 ]
Pagina: 1