Hallo, ik wil een nieuwe pc aanschaffen. Oude pc is inmiddels 8 jaar oud. Game nu op PS5 maar wil
Dit weer meer op PC doen. Ik ga ook een 34” 1440 k ultrawide scherm met min 120hz aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op een 1440 p ultra wide met min 60fps en liefst alle grafische opties aan.
Daarnaast office taken, vooral veel excel, vandaar ook wens voor ultra wide scherm. en misschien een beetje hobby’en met muziek programma’s Opnemen van mijn digitale piano, en digtale drumstel)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ongeveer 1750,- ex monitor, inc monitor 2250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te veel geluid, en zou ook fijn zijn als energie gebruik een beetje binnen de perken blijft
Bij lichte office taken en wat internette
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nu de best buy guide overgenomen met de voorgestelde upgrades van video kaart en proccesor.
Heb nu eventueel nog wel wat budget over. Hebben jullie nog goede suggesties die het systeem beter of toekomst bestendiger maken. Budget is ongeveer 1750,- excl monitor
Tips voor scherm zijn ook welkom, budget ongeveer 500,-
Dit weer meer op PC doen. Ik ga ook een 34” 1440 k ultrawide scherm met min 120hz aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op een 1440 p ultra wide met min 60fps en liefst alle grafische opties aan.
Daarnaast office taken, vooral veel excel, vandaar ook wens voor ultra wide scherm. en misschien een beetje hobby’en met muziek programma’s Opnemen van mijn digitale piano, en digtale drumstel)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ongeveer 1750,- ex monitor, inc monitor 2250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te veel geluid, en zou ook fijn zijn als energie gebruik een beetje binnen de perken blijft
Bij lichte office taken en wat internette
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nu de best buy guide overgenomen met de voorgestelde upgrades van video kaart en proccesor.
Heb nu eventueel nog wel wat budget over. Hebben jullie nog goede suggesties die het systeem beter of toekomst bestendiger maken. Budget is ongeveer 1750,- excl monitor
Tips voor scherm zijn ook welkom, budget ongeveer 500,-
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 229,- | € 229,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 545,- | € 545,- |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 75,92 | € 75,92 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 34,99 | € 34,99 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 118,90 | € 118,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.407,64 |