Wandhouder Frtix 7581

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim_001
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 02-07 15:15
Beetje suffe vraag. Destijds heb ik de Fritz 7581 opgehangen met de bijgeleverde wandbeugel. Dit is een wit plastic strip met aan twee kanten een pootje die in de sleuven op de achterkant van de fritz schuiven en dan vastklikken. Nu heb ik een nieuw modem dus deze moet er weer af. Heb al met een schroevendraaier in allerlei sleuven en gaten zitten wroeten in de hoop dat er een vergrendeling losgaat oid maar tevergeefs. Weet iemand hoe ik het modem los kan maken zonder iets te beschadigen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9eGEM-YoAjShNMeWYsNNhFrMqM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CHABMIkYfqNfw2mel5FWsVAX.jpg?f=user_large

Beste antwoord (via wim_001 op 03-07-2024 16:32)

• FRITZ!webcare
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 05-09 13:15
Beste @wim_001

Bedoel je het loshalen van de FRITZ!Box van de houder?

Je kan de FRITZ!Box 7581 uit de houder tillen door eerst de bovenkant naar de muur te kantelen. Zodra de FRITZ!Box schuin naar achteren wordt gekanteld, kan de FRITZ!Box met de onderzijde van de muur worden getild.

Vriendelijke groeten uit Berlijn,
Je FRITZ! Supportteam

AVM GmbH

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim_001
Topic titel is wat misvormd helaas

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• FRITZ!webcare
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 05-09 13:15
Beste @wim_001

Bedoel je het loshalen van de FRITZ!Box van de houder?

Je kan de FRITZ!Box 7581 uit de houder tillen door eerst de bovenkant naar de muur te kantelen. Zodra de FRITZ!Box schuin naar achteren wordt gekanteld, kan de FRITZ!Box met de onderzijde van de muur worden getild.

Vriendelijke groeten uit Berlijn,
Je FRITZ! Supportteam

AVM GmbH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim_001
Uiteindelijk gelukt. Met wat wrikken en geluiden alsof er wat afbrak (wat niet het geval was) is hij losgekomen. Bedankt.