Ik ben lost. Ik heb een nieuwe router gekocht (Asus RT-BE88U). Ik komt van een AX55. Mijn setup is een Ziggo modem in bridge modus (niets aan veranderd, heeft jaren gewerkt).
Internet is aangesloten (meerdere UTP-kabels geprobeerd) op 10G WAN port (ook 2.5G port geprobeerd, dan werkt niets meer).
Ik heb wired (LAN ports 2 t/m 5) aangesloten en ik heb (wired) prima internet. Toch laat de portal van de router dit zien. Ik krijg met geen mogelijkheid WIFI aan de praat (ik kan wel verbinden, maar geen internetverkeer). Ik ben vooral puzzled omdat ik wired prima internet heb. Maar de router zelf vindt van niet.
/f/image/INN9NC7Ci8yJpkeW4n27TPyB.png?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee wat ik kan proberen?
Internet is aangesloten (meerdere UTP-kabels geprobeerd) op 10G WAN port (ook 2.5G port geprobeerd, dan werkt niets meer).
Ik heb wired (LAN ports 2 t/m 5) aangesloten en ik heb (wired) prima internet. Toch laat de portal van de router dit zien. Ik krijg met geen mogelijkheid WIFI aan de praat (ik kan wel verbinden, maar geen internetverkeer). Ik ben vooral puzzled omdat ik wired prima internet heb. Maar de router zelf vindt van niet.
/f/image/INN9NC7Ci8yJpkeW4n27TPyB.png?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee wat ik kan proberen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.