Gisplaat monteren restanten schouw

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKnigge
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 12-08-2024
Beste lezers,

Afgelopen week ben ik begonnen met het verwijderen van een sierschouw van composiet welke te groot was maar ook stuk. Hieronder bleek een bakstenen constructie te zitten die deels (aan de voorkant) in de schouw zelf zit dus die krijg ik zelfstandig niet verwijderd. Omdat ik met een weekje de boel weer netjes wil hebben, geen kosten kan maken door de klus uitbesteden, dacht ik om tegen de bakstenen constructie gipsplaten te monteren, deze te stuccen en netjes te verven en zo eigenlijk een mini versie te maken van de sierschouw, maar dan gewoon wit en strak. En gelukkig een heel stuk kleiner.

Ik zou graag wat eerlijke feedback krijgen op mijn plannen :)

- Voorstrijken constructie bakstenen / cement
- Lijmen gyroc gipsplaat tegen onderkant (want die zijn recht)
- Bovenkant niet afdekken maar de vorm die ontstaat vullen met purschuim zodat de vorm niet leeg blijft
- Bovenkant afdekken met gyroc gipsplaat
- Afwerken met stucpasta, schuren en verven etc.

Alvast hartelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKnigge
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 12-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_mq7RwCs86ueIBrKI4yaRqzOHs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/an9XmRRKrXW5HpPCXeahSB66.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gneA1IcRoNSaQ_D-l0uLr2KNDts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NR6aRnamsRrKc2O32T9760SX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwingyTwingy
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:57
Ik zou wat vuren balken halen en daarop de platen monteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 19:52
Wedden dat het rookkanaal er ook nog achter zit :D. Ik zou het herstellen of helemaal weghalen, voor zover dat kan natuurlijk.

My favorite programming language is solder.