Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyCiej
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 23-06-2024
Hallo, ik ben nieuw hier dus ik weet niet precies hoe alles werkt, haha.

Mijn vraag
Sinds enkele dagen kan ik niet meer op mijn hotmail account inloggen via de webversie, op outlook.live.com. ik krijg dan de foutmelding: Foutcode: STATUS_STACK_OVERFLOW

Relevante software en hardware die ik gebruik
Dit zou te maken hebben met het feit dat ik een oudere laptop gebruik met Chrome als browser, en windows 7 als besturingssyteem.....? Ook als ik Microsoft Edge/internet explorer gebruik, krijg ik dezelfde foutmelding.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
kan iemand mij helpen want ik kom er gewoon niet in.

Groetjes,
Joyce.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:11
Is er een specifieke reden waarom je nog Windows 7 gebruikt? Z.s.m. proberen te upgraden! Dit OS wordt niet meer bijgewerkt qua updates en dus een lust voor openstaande achterdeuren.

Upgraden zal ook je probleem oplossen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyCiej
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 23-06-2024
Het is een oudere Toshiba laptop en verder doet alles het nog prima (behalve de accu die overleden is). Ik ben zelf echt gewend aan windows 7, windows 10 vind ik maar "raar en ingewikkeld/anders". Hij geeft nu ook geen updates meer voor windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:52

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Probeer eens FireFox.
JoyCiej schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 01:40:
Het is een oudere Toshiba laptop en verder doet alles het nog prima (behalve de accu die overleden is). Ik ben zelf echt gewend aan windows 7, windows 10 vind ik maar "raar en ingewikkeld/anders". Hij geeft nu ook geen updates meer voor windows 7.
En op Windows 10 doet hij waarschijnlijk ook alles prima.

Als je Windows toch alleen gebruikt om even een browser te openen, dat moet op elke versie wel prima kunnen.

Neem wat lessen computervaardigheid en experimenteer wat met Windows 10, het is echt niet veel anders dan Windows 7.

Je bent excuses aan het verzinnen, maar in de tussentijd veroorzaak je wel (beveiligings)problemen die je vervolgens bij 'ons' neerlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Met Firefox gaat dit waarschijnlijk nog wel goed of terugschakelen naar oudere versies van Chrome/Edge:

https://techissuestoday.c...ues-on-chromium-browsers/

Maar overweeg indd om over te stappen naar Windows 10.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als het een erg oude laptop is, waar je voornamelijk een webbrowser gebruikt dan is Linux ook nog een optie. Gratis en daar krijg je wel updates. Vaak op oude hardware nog sneller ook.

Misschien heb je in je omgeving iemand die kan helpen, of soms kun je in een buurthuis terecht. Als je wilt delen waar je (ongeveer) woont, is er misschien een tweaker die een goede plek bij je in de buurt kent.
Pagina: 1