Notificatieiconen verdwenen na een update?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
Beste tweakers,

Hebben jullie ook last van het plotseling verdwijnen van notficatiepictogrammen?

Heb een update uitgevoerd, en sindsdien heb ik geen icoontjes meer.

Op google lees ik om een nieuw profiel aan te maken, op het moment van schrijven wordt dat lastig, heb een aantal APX bestanden die ik zo niet direct kan converteren.

Kan er ook niets over vinden op internet. maar weet 100% dat het na een update is.

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Heb ook

sfc /scannow uitgevoerd

en dan nog
DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

maar tot op heden nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke notficatiepictogrammen? Als de system tray: draaien de processen wel / zijn ze niet verborgen onder 'pijltje omhoog'?

Of een nieuw profiel helpt, kan je in ieder geval al wel proberen door een nieuw profiel aan te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
F_J_K schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:36:
Welke notficatiepictogrammen? Als de system tray: draaien de processen wel / zijn ze niet verborgen onder 'pijltje omhoog'?

Of een nieuw profiel helpt, kan je in ieder geval al wel proberen door een nieuw profiel aan te maken.
Hallo,

Zoals gezegd, wordt het aanmaken van een nieuw profiel moeilijk, moet enkele APX batch details bekijken.
De notificatieiconen rechts onderin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GLlAiOtB0Y3vwdr6yIFa6oBx_3s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2u07B7LhNnP2WnOxY1TiAXNG.png?f=user_large Let op: dit is van een VM van mij, maar voorbeeld is dat alle weg zijn.
Ook heb ik gemerkt dat alels grayed out is, en sommige die ik voorheen wel had niet meer in de lisjt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:49
Dat zijn de systeemvak iconen (systray icons). De notificaties zijn de rechthoekige berichtenvensters die rechtsonder in beeld verschijnen. Bedoel je met alerts de rechthoekige berichtenvensters?

Ik zie het probleem met een onzichtbaar systeemvak icoon sinds de voorlaatste Windows 11 Insider beta terugkeren. In mijn geval betreft het het icoon van Comodo Internet Security. Dat probleem was gefixt in de CIS beta maar keerde ineens terug bij de beta van Windows 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
EricJH schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:07:
Dat zijn de systeemvak iconen (systray icons). De notificaties zijn de rechthoekige berichtenvensters die rechtsonder in beeld verschijnen. Bedoel je met alerts de rechthoekige berichtenvensters?

Ik zie het probleem met een onzichtbaar systeemvak icoon sinds de voorlaatste Windows 11 Insider beta terugkeren. In mijn geval betreft het het icoon van Comodo Internet Security. Dat probleem was gefixt in de CIS beta maar keerde ineens terug bij de beta van Windows 11.
Kan je aan de hand van updates zien wanneer het is verdwenen? Want dan misschien een update de-installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:49
Ze zijn verdwenen bij de Insider beta release van 7 juni met build nummer 22635.3720. Die ga ik niet terugdraaien; het zijn ten slotte testversies.
Pagina: 1