Ik ben dan wel geen lid van de modpolice, maar ook ik probeer mijn puntjes altijd zo goed mogelijk te verdelen
Dus laat ik t eens proberen:
Sorry hoor maar wat is tulip nou,tis gewoon een samenstel bedrijfje meer niet,die gasten hebben echt geen eigen hard ware hoor!
Tsja, dit is eigenlijk een mening (persoonlijk) die als feit wordt opgeschreven. Hierbij komt dat je er geen argumenten (of links) geeft die dit kunnen staven. En het is ook niet echt on topic, 't gaat immers over een niet gewonnen rechtzaak over patenten, niet over of Tulip eigen hardware produceert.
Deze zin hangt imho tussen -1 Troll en 0 off topic in
Aangezien er nog 20.000 hetzelfde soort bedrijfjes zijn die hetzelfde doen voor waarschijnlijk een veeel lager prijs gaat tulip maar janken tegen dell,omdat ze klantjes verliesen!
Ook deze zin is weer een mening. 20.000 is imo enigszins overdreven, en over prijzen valt nu eenmaal te twisten. Dat er 'gejankt' wordt tegen Dell omdat Tulip klantjes verliest is misschien waar, maar de intonatie is wel erg trollerig. Als je nu iets had gezegd a la "Tulip is maar één van de vele bedrijven die computers assembleert (zoals ook Compaq, Dell, HP e.d.) en nu probeert Tulip volgens mij via de rechter haar marktpositie zeker te stellen" dan had je misschien meer gekregen...Alhoewel, nah, dit had nog een troll geweest

weltrusten tulep
Sja, dit is toch een beetje een ongefundeerde aanval, een conclusie getrokken uit 2 niet bijzonder gefundeerde meningen/stellingen, en hij spoort aan tot (over) verhitte reacties. Dus: -1 Troll
Al met al vind ik deze reactie ergens tussen 0 en -1 (Troll) staan, en in vluchtig overkijken zou ik 'm ook naar beneden gemod hebben...Sorry
Met het motto:"If at first you don't succeed, you call it version 1.0." in de hand, meer succes in de volgende posts!
of je lurkt gewoon wat vaker hiero, dan kom je er vanzelf wel achter hoe je een +4-posting componeert