Toon posts:

-1 troll,blijft zo doorgaan!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=361648

Ik ga hier niet beweren dat dit de intelligentste post is maar een beetje klaag zang jegens tulip mag ik toch wel uiten!Ik zie regelmatig posts staan met +3 die toch weinig meer te bieden hebben!
Ik vraag geen +4 maar ik zou graag wel willen weten waarom dit een -1 troll is.
Het lijkt zo wel bij t-net dat mijn naam verwant is aan de optie -1 troll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dan wel geen lid van de modpolice, maar ook ik probeer mijn puntjes altijd zo goed mogelijk te verdelen :)
Dus laat ik t eens proberen:
Sorry hoor maar wat is tulip nou,tis gewoon een samenstel bedrijfje meer niet,die gasten hebben echt geen eigen hard ware hoor!
Tsja, dit is eigenlijk een mening (persoonlijk) die als feit wordt opgeschreven. Hierbij komt dat je er geen argumenten (of links) geeft die dit kunnen staven. En het is ook niet echt on topic, 't gaat immers over een niet gewonnen rechtzaak over patenten, niet over of Tulip eigen hardware produceert.
Deze zin hangt imho tussen -1 Troll en 0 off topic in
Aangezien er nog 20.000 hetzelfde soort bedrijfjes zijn die hetzelfde doen voor waarschijnlijk een veeel lager prijs gaat tulip maar janken tegen dell,omdat ze klantjes verliesen!
Ook deze zin is weer een mening. 20.000 is imo enigszins overdreven, en over prijzen valt nu eenmaal te twisten. Dat er 'gejankt' wordt tegen Dell omdat Tulip klantjes verliest is misschien waar, maar de intonatie is wel erg trollerig. Als je nu iets had gezegd a la "Tulip is maar één van de vele bedrijven die computers assembleert (zoals ook Compaq, Dell, HP e.d.) en nu probeert Tulip volgens mij via de rechter haar marktpositie zeker te stellen" dan had je misschien meer gekregen...Alhoewel, nah, dit had nog een troll geweest ;)
weltrusten tulep
Sja, dit is toch een beetje een ongefundeerde aanval, een conclusie getrokken uit 2 niet bijzonder gefundeerde meningen/stellingen, en hij spoort aan tot (over) verhitte reacties. Dus: -1 Troll

Al met al vind ik deze reactie ergens tussen 0 en -1 (Troll) staan, en in vluchtig overkijken zou ik 'm ook naar beneden gemod hebben...Sorry ;)
Met het motto:"If at first you don't succeed, you call it version 1.0." in de hand, meer succes in de volgende posts!

of je lurkt gewoon wat vaker hiero, dan kom je er vanzelf wel achter hoe je een +4-posting componeert>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat heb je leuk gezegd ;) maar uh een trol -1 verdien je toch pas als het totaal niets heeft in te brengen op het topic!?En ik dat vind mijn repley er in zovere mee te maken heeft dat ik op mijn manier aangeef,dat die verloren rechtzaak 'gejank' van tulip is omdat ze niet meer zijn dan een 'assembleer' bedrijf die drijgt op zijn bek te gaan,dan maar gaat zeuren tegen Dell!

Nog even over die hardware aanval :) Ik zie nergens op de site van tulip ook maar een stukje hardware staan die door hun gefabriceerd is,en als mensen mij willen trollen kunnen ze daar zelf ook even lang wippen als ze het niet weten,ook al is dit niet helemaal ontopic,is het dan nog altijd eerder een flame lijkt me!Net zoals de finale :Z

Dus het lijkt me minimaal een 0 flamebait of een 1

Ps:de manier hoe je de boel formuleerd zou toch niet moeten uitmaken,je kunt de dingen nog zo mooi opschrijven,hetzelfde word bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Sorry hoor maar wat is tulip nou,tis gewoon een samenstel bedrijfje meer niet,die gasten hebben echt geen eigen hard ware hoor!Aangezien er nog 20.000 hetzelfde soort bedrijfjes zijn die hetzelfde doen voor waarschijnlijk een veeel lager prijs gaat tulip maar janken tegen dell,omdat ze klantjes verliesen!
:Z weltrusten tulep
Op maandag 10 september 2001 23:08 schreef didaaf1 het volgende:

[..knip..]

Ps:de manier hoe je de boel formuleerd zou toch niet moeten uitmaken,je kunt de dingen nog zo mooi opschrijven,hetzelfde word bedoeld!
Het maakt juist wel uit voor een moderatie hoe je "de boel formuleert", vind ik. Imo is een verschil in waardering tussen "Hé jij daar! Ga's ff opzij met je dikke %^&*" en"Pardon, zou ik er misschien even langs mogen? Dank je! :) ", wel degelijk terecht. Om nog maar even ter illustratie in de stijl van jouw reactie een replie te formuleren:

"Sorry hoor, wat ben jij nou, bent gewoon een user meer niet, je hebt niet eens een eigen hardware site hoor! Aangezien er nog 20.000 users zijn die ook reacties posten, maar dan waarschijnlijker met een hoger gehalte gaat didaaf1 maar janken tegen een adje, omdat-ie karmapuntjes verliest! :Z welterusten didaaf"

Voel je'm? ;)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:43
Hmm ik ben het helemaal met testcase eens. Een mening kan geuit worden in de meest grove of vriendelijke manier. Dat is toch wel een verschil in inzichtvol of troll. Hoe je iemand moet modden is altijd een twistpunt geweest en zal het ook altijd blijven.

Over de hele draad, mensen die roepen dat Tulip een samenstel bedrijf is die niets zelf maken zal ik even iets heel snel duidelijk willen maken. Tulip maakt en levert zelf geen pc's. Ze laten die door andere fabrikanten maken en in de winkel zetten dat bedrijf geeft er ook support op en tulip die verdient er het meeste aan. Want die krijgen "royalties" omdat de naam Tulip of een merk wat daarvan is er aan vast zit. Ik weet niet of iemand de nieuwe commodore uit 99/00 nog kent. Die werd dus gemaakt door Talcom waar ik heb gewerkt. Wij verdiende een slordige 30 piek per pc terwijl Tulip ongeveer 400 piek verdiende. Het hele ding stelde niets voor en ze waren dan ook in een jaar tijd maar 20X verkocht. De helpdesk opzetten kosten dus al meer als dat er verdient was. Ik ga dit dus niet in de draad zelf neer zetten want dan is het dus een flame of troll (goh hoe zou ik dat weten) en dan heeft niemand er iets aan.

Waarom ik het wel hier neerzet weet ik ook niet maar dat zal jullie misschien wel duidelijkz ijn :)

Ik fiets er ff doorheen en ga slapen :)

[edit]

Ok toch maar ff in de draad zelf neergezet en ff afwachten of er een flame gegeven wordt of niet. :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik begrijp jullie,tis misschien ook een 'probleem' van mij ik schrijf hetzelfde als ik praat en moet mezelf toch eens gaan aanleren dat niet te doen(dat zij me nederlands leraar al vroeger op school)iig.bedankt voor jullie repleys! toch vind ik het 0 flame of 1. greeting didaaf
Pagina: 1