Word sjabloon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoeffie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-04 19:40
Mijn vraag

Lang geleden heb ik gebruik gemaakt van sjablonen. Maar zoals Youp van 't Hek zei, "mijn hoofd is als een dames tas, boordevol maar je kunt er niets in terug vinden". Dus zo ook mijn kennis van sjablonen. Wat mijn bedoeling is.....is een sjabloon wat ik open in word en dan gegevens invul. Op het moment dat ik klaar ben wil daar dan een .docx van opslaan onder een andere naam. Enz....enz...enz. Sjabloon heb ik klaar en als .dotm opgeslagen. En toen wist ik het niet meer...... Wie kan mij op weg helpen?

ik werk op een iMac met windows voor Apple.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
van alles en nog wat

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je "van alles en nog wat" hebt gedaan, is het handig om precies te vertellen wat, anders wordt het erg lastig om je te helpen. Zo is het me totaal niet duidelijk wat nu precies het probleem is. Je hebt een sjabloon, maar het werkt niet? Wat verwacht je en wat is het resultaat? Krijg je een foutmeldingen? Heb je de stappen in de handleiding al gevolgd?

Daarnaast: welke versie van Word (of Office) gaat het hier, en wat bedoel je met "Windows voor Apple"?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

In principe ben je al klaar met een .dotm bestand. Als je die aanklikt zal Word een nieuw document aanmaken op basis van je sjabloon. Dat nieuwe document kan je dan als een .docx opslaan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.