Overlast van ?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.923 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0903
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 21-06-2024
Goedenavond,

Ik heb sinds een week dat ik poep zie op de muur van mijn garage en op de grond, de afmetingen zijn allemaal rond de 1.5 cm bij 0.5 cm,

Ik heb geen idee wat het kan zijn, ik denk aan klimmers zoals ratten/vleermuizen misschien wel steenmarter.

Kan iemand mij helpen zodat ik weet hoe ik eraf kan komen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdC6slGTDOgpX0si0Otrsg7aqRU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SdwAMzDuf1KVxE1ndxUxZioz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9jruN9pklx4sOHva3obEaz0iT0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7gECzGYrJ3AFbnahowAiqU92.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFLCbA3lqrhqWOgiYTVUKqYccJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3uFUXenDagNMkEvcl8W3UQ3y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JIYxT3a1N42WhzroJEeRMXYeh8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U12hxmDXELjmQArciodsPfE1.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:20
Als ik Google op vleermuis poep, zie ik op de afbeeldingen vrijwel hetzelfde als op jouw foto’s, dus ja. Ik denk dat je vleermuizen huisvest. Goed bezig!

Overigens geen sarcasme. Ik wil zelf nog vleermuiskasten ophangen aan de zijkant van mijn huis. Mooie beestjes!

[ Voor 27% gewijzigd door Cass Casey op 19-06-2024 20:38 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-05 14:06
ben niet 100% zeker of (indien het vleermuizen zijn) dat je ze zomaar mag verdelgen of wegjagen hoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:24
Je kan vleermuiskasten ophangen, en hopen dat ze daar naartoe verhuizen.

Vleermuizen zijn beschermd, en mag je niet bestrijden of wegjagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:57
Als het vleermuizen zijn dan mag je daar niks mee doen. Alle soorten vleermuizen zijn beschermd in Nederland.

Steenmarter poep is 8-10cm lang.

Ratten/muizen poep is op de grond niet op muren.

[ Voor 3% gewijzigd door corporalnl op 20-06-2024 09:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wolfp4ck schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:18:
ben niet 100% zeker of (indien het vleermuizen zijn) dat je ze zomaar mag verdelgen of wegjagen hoor
100% zeker dat dat niet mag.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:05
Je moet ze inderdaad laten zitten... je mag ze wel verleiden te vertrekken, maar niet helpen zal ik maar zeggen. Gelukkig blijven vleermuizen normaal gesproken niet lang op 1 plek, meestal een aantal maanden, zodra ze weg zijn mag je wel maatregelen nemen dat ze niet meer naar binnen kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:20
Ik heb 't gevoel dat TS alweer afgehaakt is. Op zich ook wel vreemd om je voor zo'n vraag je aan te melden op een techforum, maar goed.

@TS: kijk overdag eens goed in de smalle kieren. Misschien zie je ze zitten.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:23
@Cass Casey TS is ook uitgevlogen :+

[ Voor 4% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 20-06-2024 12:00 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:04
..en heeft zijn poepje achtergelaten op dit forum. :X

*sowieso

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:08
Cass Casey schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:53:
Op zich ook wel vreemd om je voor zo'n vraag je aan te melden op een techforum, maar goed.
En toch is dat wat GOT zo mooi maakt in mijn ogen. Niet perse de nieuwe accounts, maar de meest random dingen die hier langskomen vind ik echt top.
Van een scheiding, zo de vleermuizenpoep in en weer terug naar switches en firewalls. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:04
Cass Casey schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:53:
Ik heb 't gevoel dat TS alweer afgehaakt is. Op zich ook wel vreemd om je voor zo'n vraag je aan te melden op een techforum, maar goed.

@TS: kijk overdag eens goed in de smalle kieren. Misschien zie je ze zitten.
..maar zonder gekheid, hij heeft het topic pas gisteren aangemaakt. Hoezo heb je dan nu het gevoel dat hij gevlogen is?
niet alle mensen werken de hele dag achter hun computer en kunnen direct reageren ;)

*sowieso

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
DonJunior schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 12:08:
[...]

..maar zonder gekheid, hij heeft het topic pas gisteren aangemaakt. Hoezo heb je dan nu het gevoel dat hij gevlogen is?
niet alle mensen werken de hele dag achter hun computer en kunnen direct reageren ;)
dank je, na 14 uur dit beweren vind ik ook wat kort door de bocht. TS zal zich als nieuwe poster vast welkom voelen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0903
Goedemiddag,

Bedankt voor alle reacties,
Hier kan ik wat mee!

Zolang het een vleermuis is helemaal prima, was meer bang voor ratten, die heb ik liever niet in en bij mijn huis.

Mijn excuses voor mijn late reactie ik was onderweg richting Singapore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander0903
Trouwens een vraag, hoe kan ik de topic sluiten zodat het overzichtelijk blijft?

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dat kan jij niet, maar wij wel :). Hierbij.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.