Dit zijn de beste deals van deze week

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
@WoutF over .plan: Dit zijn de beste deals van deze week

Zou ik mij hiervoor kunnen afmelden? Mag er een schakelaar in mijn profiel om deze posts voor mij onzichtbaar te maken?

Ik weet dat dit technisch gezien niet onder reclame valt. Maar: ik probeer onnodige consumptie, uitgaven, te voorkomen. Zo meld ik mij af voor reclamefolders, als mogelijk. Want juist reclamefolders stimuleren aankopen ("oeh, nieuwe OLED TV is wel 20% afgeprijst!") terwijl het m.i. beter is om te kopen omdat je iets nodig hebt, niet omdat het flink afgeprijsd is.

En natuurlijk hoef ik het artikel niet te openen - maar verleiding weerstaan is altijd wat lastig, 'fear of missing out', beter als het artikel gewoon niet in m'n lijst staat. Dan liever dat de pagina ergens in het 'PriceWatch' menu staat of zo.

Los van bovenstaande... ik bezoek Tweakers.net vooral voor tech-nieuws. En echt, ik waardeer de PriceWatch zeker wel, maar kom vooral voor het nieuws - en als ik aankopen overweeg, weet ik de PW ook wel te vinden. En alle beeldruimte die een 'deals' artikel inneemt, geeft geen tech-nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:32

WoutF

Hoofdredacteur
Het korte antwoord is 'nee', we hebben geen mogelijkheid voor gebruikers om zich voor bepaalde artikelvormen aan of af te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Vast wel iemand die een custom css kan maken.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
WoutF schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:19:
Het korte antwoord is 'nee', we hebben geen mogelijkheid voor gebruikers om zich voor bepaalde artikelvormen aan of af te melden.
OK, duidelijk - dank voor het snelle antwoord!

Dan hoop ik dat het experiment mislukt door gebrek aan interesse. Tot die tijd inderdaad maar eens naar CustomCSS gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom schrijf je zelf niet even een custom CSS om die posts te verbergen?

Wachten tot anderen het voor je doen is makkelijk, maar je kan het uiteraard ook zelf even doen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
Er lijkt mij weinig mis met eerst bij de redactie laten weten dat nieuwe items niet voor iedereen gewenst zijn. Custom-CSS kan daarna altijd nog.

Maar voor de liefhebber:
vanaalten in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"
Pagina: 1