Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-05 19:17
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk compilen en draaien van C# code in Jetbrains rider, hoe sneller dit werkt hoe beter. Snel booten is geen must maar wel mooi megenomen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mik op 3000 euro. Als het erg toekomst bestendig is mag het wat meer kosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 800 watt modulaire voeding liggen van Corsair. En een Haf 922 kast. Indien mogelijk wil ik deze meenemen maar is geen must.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
https://tweakers.net/gallery/301504/wenslijst/

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, goede kwaliteit is belangrijk. Mijn voorkeur voor de cpu leunt naar AMD omdat ik geen kachel van een intel zoek ;)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In de droomwereld:
- Zo stil als mogelijk,
- Minimale throttling,
- Snel laden van z'n beetje alles;)
- Betrouwbaar
.

Ga je overklokken?
Nee zo standaard mogelijk

Wat verwacht je van ons?
Op basis van de best-buy-guides heb ik de meeste componenten gekozen:

1. De Gen5 ssd's lijken steeds meer te neigen naar actieve koeling. Maar luchtkoelers(DH15 noctua) blokkeren vaak het m2 slot dicht bij de Cpu. Mijn dilemma is de balans tussen maximale betrouwbaarheid(luchtkoeling pc) en AIO koeling met meer pompgeluid en evt lekkage. Voordeel van de AIO koeling is dat ik wel een m2 ssd erin kan zetten met actieve koeling. De max load op de ssd zal wel meevallen aangezien het analyseren/indexeren en compilen van code is, dat duurt een paar min en is weer klaar.
1A. Voor welke koeling zal ik gaan? Lucht of AIO? Looks maakt me niet uit.
1B. Als voor AIO wat vinden jullie van mijn AIO keuze?

2. Is de AMD Ryzen 9 7950X3D Boxed de juiste keuze voor een goede compile performance?

3. Videokaart puur gekozen op best bang for buck. Leuk om af en toe te gamen maar lage prioriteit. Deze kaart overkill of toch voor iets anders gaan?

4. Is het slimmer om 2 ssd's te nemen? 1 voor windows en 1 voor de repositories?

5. Heb een iets duurder moederbord gekozen dan wellicht nodig vanwege de toekomstbestendigheid. Beter over 3 jaar een nieuwe cpu dan een nieuwe cpu + moederbord. De ontwikkelingen gaan hard in hardware land. Een alternatief is deze: uitvoering: ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI ~200 euro goedkoper. Kan natuurlijk over 3 jaar oid ook de cpu vervangen en weer een moederbord kopen van 200 euro.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
Volgens mij zijn de X3D versies alleen interessant als je ook echt gamed.
In andere loads zijn X3D versies trager dan de reguliere versies.

Wellicht ook even deze benches bekijken:
review: Ryzen 9 7950X3D vs. Core i9 13900KS - Heeft AMD of Intel de snelste g...

Grappige is (wat overigens niet verklaard wordt) dat in een recentere review met gen 14 processoren van Intel ineens de 7950X3D veel sneller is:
review: Intel Core i5 14600K, Core i7 14700K en Core i9 14900K

[ Voor 81% gewijzigd door Arjant2 op 19-06-2024 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-05 11:03
2. Is de AMD Ryzen 9 7950X3D Boxed de juiste keuze voor een goede compile performance?
Nee. De reguliere 7950X is (meestal) beter. De i9 14900K is in de meeste gevallen sneller vermoed ik. Ik ben software engineer van beroep en mijn workstation op werk bevat een i9 12900KS en die compileert een R9 7950X3D er in ieder geval net uit. Dat heb ik 1:1 vergeleken met dezelfde codebase. C++ weliswaar.

Het verschil is niet groot en de R9 7950X is makkelijker te koelen, dus het is maar net wat de prio heeft.

GPU is een beetje duur voor "af en toe een beetje gamen" tenzij je graag op 1440p of hoger wil spelen.
Ik heb nog een 800 watt modulaire voeding liggen van Corsair.
Ligt eraan wat voor voeding het precies is. Merk en wattage boeien niet zo veel als het specifieke model en jaar.

@Arjant2 de tijd van de 7950X3D is nagenoeg gelijk tussen die twee tests. Zit binnen 8 seconde. Het zijn de andere cpu's die erg verspringen, wat ik interessant vindt. Ik vermoed gewoon een fout meetresultaat. Het zou niet de eerste keer zijn met tweakers. Naar compile resultaten wordt iets minder nauw gekeken dan game prestaties door de community, dus de kans dat niemand dat gezien heeft is aanwezig.

Kan natuurlijk niet zo zijn dat dezelfde cpu, de 13900K er ineens 100 seconde langer over doet in een andere test.

[ Voor 52% gewijzigd door youridv1 op 19-06-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
@youridv1 dat dus, ergens gaat iets niet goed of is de test compleet anders geworden waardoor ineens de Intels trager zijn, maar dat het heel apart is is zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:52
Met dit gebruik zou je met een iets hoger budget een toch wel duidelijk beter presterende Threadripper kunnen nemen. En omdat gamen niet je hoogste prio is zou ik wat lager mikken dan een 7900GRE. Ook zie ik voorlopig nog weinig use cases voor zo'n razend dure PCIe5 SSD, neem nu een wat bescheidener exemplaar en koop er over een jaar of zo als de prijzen wat zakken er eentje bij als je toch wat snelheid mist. Met een erg goede voeding en een uitstekend koelende kast waar dit moederbord ook nog eens in past kom je dan met een wat hoger budget op bijvoorbeeld
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen Threadripper 7960X Tray€ 1.610,12€ 1.610,12
1MoederbordenASUS Pro WS TRX50-SAGE WiFi€ 799,-€ 799,-
1VideokaartenSapphire Pulse AMD Radeon RX 7700 XT 12GB€ 399,99€ 399,99
1BehuizingenFractal Design Torrent Black Solid€ 174,90€ 174,90
1WaterkoelingDeepCool LT720 Zwart€ 119,68€ 119,68
1Geheugen internKingston Fury Renegade Pro KF556R28RBEK4-64€ 357,25€ 357,25
1VoedingenCooler Master V850 Gold i Multi€ 139,-€ 139,-
1SSD'sKingston KC3000 2TB€ 155,90€ 155,90
Totaal€ 3.755,84

(Volgens de site van AMD past deze erg goede waterkoeler op deze generatie Threadrippers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
@martyw ’s voorstel kost een hoop extra centen, maar dan heb je wel anderhalf keer zoveel cores als je op een consumenten platform kunt krijgen. Compilatie schaalt erg goed, dus het is de overweging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
Bedankt voor je uitgebreide input @martyw. Interessante cpu die ik nog niet had overwogen. Kheb er een 2e wenslijst van gemaakt.

Als ik naar benchmarks kijk dan is het in vergelijk wel een kostbare overweging. De Threadripper zou in theorie 25% sneller moeten zijn, maar is i.c.m. het moederbord 2x zo duur.
Threadripper cpu + moederbord = 2.409,12
7950X3D cpu + moederbord = 970,99
https://www.cpubenchmark....0X-vs-AMD-Ryzen-9-7950X3D

Optie 1: wenslijst: Ultieme ontwikkelaar pc Optie 1 Amd Ryzen 9 7950X3D
Optie 2: wenslijst: Ultieme ontwikkelaar pc Optie 2 Amd Ryzen Threadripper 7960X
Optie 3: wenslijst: Ultieme ontwikkelaar pc Optie 3 i9-14900k
Optie 4: Afwachten waar AMD mee gaat komen met de nieuwe Ryzen 9 9900X cpu's (nieuws: Vermeende prijzen en releasedatum AMD Ryzen 9000-cpu's verschijnen in...)

[ Voor 8% gewijzigd door davidberkouwer op 20-06-2024 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
youridv1 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 13:57:
[...]

Nee. De reguliere 7950X is (meestal) beter. De i9 14900K is in de meeste gevallen sneller vermoed ik. Ik ben software engineer van beroep en mijn workstation op werk bevat een i9 12900KS en die compileert een R9 7950X3D er in ieder geval net uit. Dat heb ik 1:1 vergeleken met dezelfde codebase. C++ weliswaar.

Het verschil is niet groot en de R9 7950X is makkelijker te koelen, dus het is maar net wat de prio heeft.

GPU is een beetje duur voor "af en toe een beetje gamen" tenzij je graag op 1440p of hoger wil spelen.

[...]

Ligt eraan wat voor voeding het precies is. Merk en wattage boeien niet zo veel als het specifieke model en jaar.

@Arjant2 de tijd van de 7950X3D is nagenoeg gelijk tussen die twee tests. Zit binnen 8 seconde. Het zijn de andere cpu's die erg verspringen, wat ik interessant vindt. Ik vermoed gewoon een fout meetresultaat. Het zou niet de eerste keer zijn met tweakers. Naar compile resultaten wordt iets minder nauw gekeken dan game prestaties door de community, dus de kans dat niemand dat gezien heeft is aanwezig.

Kan natuurlijk niet zo zijn dat dezelfde cpu, de 13900K er ineens 100 seconde langer over doet in een andere test.
Kheb de voeding even opgezocht dit is hem: uitvoering: Cooler Master Real Power M1000

Thanks voor je feedback mbt de gpu, is idd een hoop geld voor af en toe gamen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• youridv1
Die voeding is compleet afgeschreven voor een nieuw systeem. Mijn advies is niet doen. Oude voedingen geven vaak instabiliteit met nieuwere hardware en missen vaak belangrijke beveiligingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Misschien zijn benchmarks van Phoronix, alhoewel op Linux, nog interessant: https://www.phoronix.com/...ryzen-7900x-7950x-linux/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:38

Thomg

Aww yiss

Het lijkt me sowieso handig om even inzicht te krijgen in je compilatie van je C# project. Compileren is grotendeels multithreaded maar soms zijn er wel "chokepoints" waarbij een sterkere single-core snelheid ook belangrijk is.

Specifiek dus op compile drukken en inzicht krijgen in de CPU usage.

Meest voor de hand liggende antwoord is (voor nu) de 7950X of 13700K/14700K. X3D bied (meestal) geen significante meerwaarde voor compileren, dus krijg je meer performance door de hogere kloks en TDP. Intel heeft wat meer single-core oomph wat kan helpen met de voorgenoemde chokepoints.

Afhankelijk van wat je nu hebt kan je er ook voor kiezen om nu een relatief "simpele" AM5 setup te doen ( dus met iets als een 7700, uitvoering: AMD Ryzen 7 7700 Tray ) en die vervangen door een 9950X zodra die uitkomt.

Wachten is imo niet echt de moeite waard. De 7000 kan je waarschijnlijk voor ~150 euro doorverkopen of hergebruiken voor een andere PC (indien gewenst).

Geld natuurlijk wel alleen als je huidige setup ass is. Als je van een 9900K oid komt kan je het wel beter uitzitten tot de 9000 series uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidberkouwer
Thomg schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 23:26:
Het lijkt me sowieso handig om even inzicht te krijgen in je compilatie van je C# project. Compileren is grotendeels multithreaded maar soms zijn er wel "chokepoints" waarbij een sterkere single-core snelheid ook belangrijk is.

Specifiek dus op compile drukken en inzicht krijgen in de CPU usage.

Meest voor de hand liggende antwoord is (voor nu) de 7950X of 13700K/14700K. X3D bied (meestal) geen significante meerwaarde voor compileren, dus krijg je meer performance door de hogere kloks en TDP. Intel heeft wat meer single-core oomph wat kan helpen met de voorgenoemde chokepoints.

Afhankelijk van wat je nu hebt kan je er ook voor kiezen om nu een relatief "simpele" AM5 setup te doen ( dus met iets als een 7700, uitvoering: AMD Ryzen 7 7700 Tray ) en die vervangen door een 9950X zodra die uitkomt.

Wachten is imo niet echt de moeite waard. De 7000 kan je waarschijnlijk voor ~150 euro doorverkopen of hergebruiken voor een andere PC (indien gewenst).

Geld natuurlijk wel alleen als je huidige setup ass is. Als je van een 9900K oid komt kan je het wel beter uitzitten tot de 9000 series uit is.
Goed punt, ik heb 2 projecten waar ik aan werk. een .Net 8 project en een .netframework project (we zijn der mee bezig om dit naar .net 8 te tillen;))

Vidoes zijn gestart op het moment van compileren.
Framework:

.Net8

Mocht de 9950X in juli komen dan ben ik wel bereid te wachten. Vraag is natuurlijk hoe beschikbaar hij is..
https://silentpcreview.co...%20other%20various%20SKUs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
Lastige hiervan is dat het net is waar je kijkt..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CL784Ti3uVr0TjcsqB35PtsG15s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TiBTM3uQE9JxhwIssuf9RznF.png?f=user_large
review: AMD Ryzen 9 7900X3D, Ryzen 7 '7800X3D' en sneller geheugen

Wellicht zijn de verschillen ook zo klein dat het bijna niet uit gaat maken dan je al in de meetfout marge zit.

Een paar tientjes meer of minder maakt mij voor dit systeem ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
Interessante ontwikkeling mbt het kiezen van de m2 opslag.

Ik ga voor een gen4 ssd en gebruik de heatsink van het moederbord.
De reden om niet voor een gen5 te gaan is prijs vs merkbare performance en temperatuur.

14 gbps lezen is leuk maar grote files versleep ik bijna nooit dus 7 gpbs is prima. De vele .cs bestanden moeten geanalyseerd worden en worden de verschillen al kleiner.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgUTNTu7eu7oLiLNC4WFabLo5IU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hGucduCdEQNFyXec9XtT8yye.png?f=user_large

De keuze valt voor nu op de: (Best buy guide voor pci-4)
uitvoering: Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
davidberkouwer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 07:23:
[...]

Lastige hiervan is dat het net is waar je kijkt..
[Afbeelding]
review: AMD Ryzen 9 7900X3D, Ryzen 7 '7800X3D' en sneller geheugen

Wellicht zijn de verschillen ook zo klein dat het bijna niet uit gaat maken dan je al in de meetfout marge zit.

Een paar tientjes meer of minder maakt mij voor dit systeem ook niet uit.
Ik denk dat je inderdaad baat hebt bij 'een snelle', met voor compilen veel cores. Maar 'de snelste' kan wel eens lastig zijn om te vinden, ook gegeven dat de komende jaren er nog allerlei optimalisaties zullen zijn op verschillende lagen. Dus misschien beter om te kijken naar energieverbruik/beschikbaarheid dan die 10% sneller/langzamer. Op 1 minuut compile gaat die 6 seconden toch niet het verschil maken?

Trouwens benieuwd: hoe lang duurt compilen van je projecten op dit moment en hoe vaak doe je dat op een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Hmmm, ik maak me met die video's toch wel zorgen. Je ziet vrij duidelijk dat de processoren niet gepegged zijn op 100% voor de volledige build duration. Dan ben ik wel bang dat de upgrade je niet de performance improvement gaat geven die je verwacht.

Met een 10875H zou ik het wel uitzitten tot eind juli trouwens, vrij capabele chip.

Als je wilt kan ik een build benchmarken voor je op mijn 7950X3D, mits dit realistisch is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
Thomg schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:11:
[...]

Hmmm, ik maak me met die video's toch wel zorgen. Je ziet vrij duidelijk dat de processoren niet gepegged zijn op 100% voor de volledige build duration. Dan ben ik wel bang dat de upgrade je niet de performance improvement gaat geven die je verwacht.

Met een 10875H zou ik het wel uitzitten tot eind juli trouwens, vrij capabele chip.

Als je wilt kan ik een build benchmarken voor je op mijn 7950X3D, mits dit realistisch is natuurlijk.
Khad ook nog een oude i7-2600k (8 cores) die deed ongeveer 2x zo lang over de builds.
Bedankt voor het aanbod maar de Code kan ik niet geven vertrouwelijke projecten;)

[ Voor 17% gewijzigd door davidberkouwer op 21-06-2024 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
SVMartin schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat je inderdaad baat hebt bij 'een snelle', met voor compilen veel cores. Maar 'de snelste' kan wel eens lastig zijn om te vinden, ook gegeven dat de komende jaren er nog allerlei optimalisaties zullen zijn op verschillende lagen. Dus misschien beter om te kijken naar energieverbruik/beschikbaarheid dan die 10% sneller/langzamer. Op 1 minuut compile gaat die 6 seconden toch niet het verschil maken?

Trouwens benieuwd: hoe lang duurt compilen van je projecten op dit moment en hoe vaak doe je dat op een dag?
Mee eens, die 6 seconden gaat het verschil niet maken.

.net 8 project doet er maar 35 sec over.
.framework 4 min ongeveer.

Dit zijn complete builds. Vaak build je maar een gedeelte, afhankelijk van wat je aanpast natuurlijk. Tijdens ontwikkelen gebeurt dit 10tallen keren per dag. Als de bouwtijd versnelt kan worden dan is dat een mooie winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Verwachtte ik al als antwoord :+

De 2600K heeft 4 cores trouwens, met HTT 8 threads.

Dat het verschil 2x zo groot is is dan wel weer verassend.
https://www.cpubenchmark....-10875H-vs-Intel-i7-2600K

Het zal ook wel te maken hebben met de geheugenbandbreedte en de grotere cache.

Zonder te weten wie hier voornamelijk verantwoordelijk voor is is het koffiedik kijken welke de #1 verantwoordelijke is.

[ Voor 16% gewijzigd door Thomg op 21-06-2024 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
Jup, tis een pc van al wat jaartjes oud verbaasde me dat hij nog aan ging na al dat stof happen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
Een update van mijn overwegingen: (zit wat copy paste werk bij van eerdere berichten)

Cpu:
Ik neig nu naar de 7950X3D. Specifiek deze versie omdat hij net wat meer cache heeft en 'maar' een paar tientjes duurder is. Gamen doe ik af en toe en voor het geld ga ik het niet laten.

Het alternatief: Threadripper 7960x met moederbord is ruim 2x zo duur voor een theoretische performance winst van 25%. Dat is het voor mij niet waard. Daarnaast blijft de AM5 socket voorlopig ondersteund en dat is bij de Threadripper wat onduidelijk.
Of de i9-14700K. Dit is net als de Threadripper een stroomverbruiker van 350 Watt, vergelijkbare performance en wat duurder dan de AMD dus dan leunt de voorkeur naar de AMD.

Ik wacht denk wel de resultaten af van de nieuwe 9950X die binnenkort uitkomt. Zal wellicht ook wat met de prijs doen van de 7950X3D.

SSD:
ik ga voor een gen4 ssd en gebruik de heatsink van het moederbord.
De reden om niet voor een gen5 te gaan is prijs vs merkbare performance en temperatuur.
De keuze valt voor nu op de: (Best buy guide voor pci-4)
uitvoering: uitvoering: Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB

Cpu Koeling:
Twijfel nog tussen een waterkoeler en een luchtkoeler. Voordeel van lucht is betrouwbaarder en zeker met de AMD is de noctua DH15 voldoende. Omdat ik voor een pci4 ssd ga is luchtkoeler ook een optie.

Reden om nog voor een waterkoeler te gaan is om ruimte te houden op het moederbord voor een upgrade naar een gen5 ssd.

Nieuwe voeding:
Mn oude voeding heeft niet de beveiligingen en kan mogelijk instabiliteit geven (aldus tip hieronder). Kies daarom voor een Gold rated voeding. Wattage uitgerekend via https://www.newegg.com/tools/power-supply-calculator

DDR5:
Lees dat dit setje zonder gedoe werkt op de standaard timings en snelheid met de Ryzen 9 7950X3D. En heb 64GB nodig vandaar deze.
uitvoering: G.Skill Trident Z5 Neo F5-6000J3040G32GX2-TZ5N

Videokaart:
Kheb 1440P schermen. En ga voor de bestbuy guide. Tis misschien wat overkill voor mijn gebruik maar dan kan ik effe vooruit. Wellicht stop ik mijn oude AMD 5850 er wel in om mn schermen aan te sturen en als ik 'ooit 'actiever ga gamen koop ik wel een kaart.

Moederbord:
1tje met de X670-E chipset. heeft net wat meer pci lanes, pci-5 en meer bandbreedte dan de B650 ivm toekomst. Kan der zonder een moederbord change over een paar jaar een nieuwe cpu in. Dit was de best buy guide van tweakers vandaar deze.

De wenslijst is bijgewerkt:-)
wenslijst: Ultieme ontwikkelaar pc Optie 1 Amd Ryzen 9 7950X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Pasta heb je niet nodig, die krijg je bij de koeling.

Moederbord is ook wel heel erg duur, die heb je echt niet nodig.

En ik zou de 7960X gewoon laten, echt niet de moeite waard over een 7950X.

Verder zou ik ook even kijken naar deze.
uitvoering: ASUS ROG Thor 850W Platinum II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidberkouwer
Thomg schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 00:31:
Pasta heb je niet nodig, die krijg je bij de koeling.

Moederbord is ook wel heel erg duur, die heb je echt niet nodig.

En ik zou de 7960X gewoon laten, echt niet de moeite waard over een 7950X.

Verder zou ik ook even kijken naar deze.
uitvoering: ASUS ROG Thor 850W Platinum II
Khad wel is gelezen dat het een paar graden kon uitmaken afhankelijk van de koelpasta. Maar dit artikel geeft aan dat het allemaal wel meevalt. https://www.xda-developer...thermal%20pastes%20tested.

Welk moederbord zou je dan adviseren? Goedkoopste met een 670 chipset en kwil wel een gen5 m2 slot beschikbaar hebben. uitvoering: ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI

Cpu-> mee eens

Wat maakt dat je voor een platinum voeding zou gaan? Modulair is wel heel mooi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Of wacht een maandje en ga voor de 9950X 😉

X3D zoals gezegd niet doen, voor jouw workload is de 7950X sneller.

[ Voor 44% gewijzigd door Navi op 22-06-2024 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

davidberkouwer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 07:57:
[...]
Wat maakt dat je voor een platinum voeding zou gaan? Modulair is wel heel mooi natuurlijk.
Omdat die goedkoper is en platinum is :9
Pagina: 1