WIj hebben eind mei 2023 4 eetkamerstoelen geleverd gekregen.
Nu een jaar later beginnen de vloerdoppen af te breken. Begin juni contact opgenomen met de winkel of ze vervangende doppen willen opsturen, dan vervang ik ze zelf wel.
Reactie vanuit de winkel:
Ik heb aangegeven dat ik verrast ben door de reactie en dat ik zelf moet opdraaien voor de kosten. Het zijn geen simpele plakdoppen die je even bij de Action koopt voor 5 euro.
Verder heb ik aangegeven dat ik er vanuit ga dat ik minimaal 2 jaar garantie zou moeten hebben. Ook omdat het redelijk prijzige stoelen zijn (350/stuk).
Tweede reactie vanuit de winkel:
Nu een jaar later beginnen de vloerdoppen af te breken. Begin juni contact opgenomen met de winkel of ze vervangende doppen willen opsturen, dan vervang ik ze zelf wel.
Reactie vanuit de winkel:
Het klopt dat de stoelen inmiddels ouder zijn dan 1 jaar (namelijk, 1 jaar en 10 dagen).Hartelijk dank voor uw vraag met betrekking tot de vloerdoppen of wielen voor uw stoelen. Aangezien de meubels meer dan één jaar oud zijn, willen wij u graag doorverwijzen naar een specifieke website waar u deze items kunt bestellen.
Wij raden u aan om www.externewebsite.nl te bezoeken. Op deze website kunt u specifiek voor uw stoelen nieuwe vloerdoppen of wielen vinden en bestellen. Zij bieden een scala aan opties die mogelijk geschikt zijn voor uw meubels en ondergrond.
Ik heb aangegeven dat ik verrast ben door de reactie en dat ik zelf moet opdraaien voor de kosten. Het zijn geen simpele plakdoppen die je even bij de Action koopt voor 5 euro.
Verder heb ik aangegeven dat ik er vanuit ga dat ik minimaal 2 jaar garantie zou moeten hebben. Ook omdat het redelijk prijzige stoelen zijn (350/stuk).
Tweede reactie vanuit de winkel:
Sta ik in mijn recht of is het realistisch dat vloerdoppen ieder jaar vervangen dienen te worden?In het rode boekje welke u ontvangen heeft tijdens de aankoop van uw meubels valt te lezen op pagina 5 dat wij vanuit <Winkel> 1 jaar garantie geven op wielen en doppen. Vanuit de 2 jarige CBW garantie vallen deze niet onder de garantie omdat dit onderdelen van het meubel zijn welke slijtage gevoelig zijn.
EU DNS: 86.54.11.100