Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gompie1304
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-01 09:26
Mijn vraag
Ik heb problemen met het opladen van mijn Samsung Galaxy watch. Als ik het horloge in de lader plaats, wordt het lampje rood, maar vaak heel snel oranje. Dan laadt hij niet of heel traag op. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik maak de lader en de watch geregeld schoon. Daarna doet hij het een of twee keer weer goed, maar dan treedt het probleem alweer snel op.

Beste antwoord (via gompie1304 op 23-06-2024 09:48)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Het feit dat schoonmaken tijdelijk helpt geeft aan dat de oorzaak waarschijnlijk viezigheid is vanhet dragen die ergens in of tussen gaat zitten. Gezien het horloge relatief oud is (2018 op de markt gekomen) schat ik dat het gewoon slijtage is. Dus dan wordt het repareren, vervangen, of je ermee redden zolang het nog kan.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Het feit dat schoonmaken tijdelijk helpt geeft aan dat de oorzaak waarschijnlijk viezigheid is vanhet dragen die ergens in of tussen gaat zitten. Gezien het horloge relatief oud is (2018 op de markt gekomen) schat ik dat het gewoon slijtage is. Dus dan wordt het repareren, vervangen, of je ermee redden zolang het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gompie1304
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-01 09:26
Bedankt swhnld. Repareren gaan we niet meer doen, dus ik zal me ermee moeten redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Hoe maak je het schoon? Als je met schoonmaak alchohol op een wattenstaafje de contact punten schoonmaakt kun je de watch wellicht meer dan 2 keer opladen voordat het weer te vuil wordt.