Dag Tweakers,
Door een lage-rugblessure is het heel moeilijk geworden voor mij om lange periodes te blijven zitten. Ik ben het laatste jaar meer en meer liggend aan het werken met een laptoptafeltje, en ik zou deze graag nu in een vaste bureau gieten. Ik ben mij enorm de kop aan het breken over hoe ik dit best opstel, bekabel, dus alle tips en ideeën zijn enorm welkom!
Er zijn twee op te lossen problemen: Enerzijds het juiste meubilair (een hangende monitor) en anderzijds het bekabelen. Ik zal het stuk bekabelen even in een aparte comment steken.
MEUBILAIR:
Ik voeg even een paar foto's en 3D-schetsen toe om het idee duidelijk te maken
De huidige stoel, die prima werk doet samen met een laptop
:strip_exif()/f/image/qQ9T4PWtDNzTLP6EYjZCsXxs.jpg?f=fotoalbum_large)
En het idee voor de uiteindelijke opstelling, waarbij een monitor op 110cm hoogte hangt via een A-profiel
:strip_exif()/f/image/B47wz4Fr6O03hLa2cI5YrY7m.jpg?f=fotoalbum_large)
Het meest passende stuk meubilair dat ik kan vinden zijn die monitor stands die voor racing stoelen worden uitgebracht, hier een kleine Photoshop test van hoe we dit zouden kunnen aanpassen
:strip_exif()/f/image/fVBYlGhUDSrETvvfgwE91hQR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben nog altijd op zoek, dus tips zijn enorm welkom!
Door een lage-rugblessure is het heel moeilijk geworden voor mij om lange periodes te blijven zitten. Ik ben het laatste jaar meer en meer liggend aan het werken met een laptoptafeltje, en ik zou deze graag nu in een vaste bureau gieten. Ik ben mij enorm de kop aan het breken over hoe ik dit best opstel, bekabel, dus alle tips en ideeën zijn enorm welkom!
Er zijn twee op te lossen problemen: Enerzijds het juiste meubilair (een hangende monitor) en anderzijds het bekabelen. Ik zal het stuk bekabelen even in een aparte comment steken.
MEUBILAIR:
Ik voeg even een paar foto's en 3D-schetsen toe om het idee duidelijk te maken
De huidige stoel, die prima werk doet samen met een laptop
:strip_exif()/f/image/qQ9T4PWtDNzTLP6EYjZCsXxs.jpg?f=fotoalbum_large)
En het idee voor de uiteindelijke opstelling, waarbij een monitor op 110cm hoogte hangt via een A-profiel
:strip_exif()/f/image/B47wz4Fr6O03hLa2cI5YrY7m.jpg?f=fotoalbum_large)
Het meest passende stuk meubilair dat ik kan vinden zijn die monitor stands die voor racing stoelen worden uitgebracht, hier een kleine Photoshop test van hoe we dit zouden kunnen aanpassen
:strip_exif()/f/image/fVBYlGhUDSrETvvfgwE91hQR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben nog altijd op zoek, dus tips zijn enorm welkom!