Hallo, door een collega ben ik uitgenodigd om lid te worden van een bedrijfsportfolio op Facebook. Als ik de stappen doorloop (naam invullen, uitnodiging voor desbetreffend bedrijf accepteren, en identificatie bevestigen via inloggen op Facebook), kom ik echter de volgende foutmelding tegen:
/f/image/h1dAfg5sdy2J95tYspwItcoL.png?f=fotoalbum_large)
Mij is onbekend waar deze melding vandaan kan komen. Maar goed, als ik op 'details bekijken' klik, kom ik op een pagina met mijn persoonlijke account, alsmede de bedrijfsportfolio's waar ik al toegang toe heb. Je ziet heel duidelijk dat voor alle drie de pagina's/accounts geldt: Geen problemen met adverteren.
Daarbij geldt dat ik via de bestaande pagina's überhaupt nog nooit een advertentie heb aangemaakt, en er dus ook niks fout zou kunnen gaan...
/f/image/hNVrBQU4wDiK9ihiSqsGFiG8.png?f=fotoalbum_large)
Wat kan hier nu aan de hand zijn? Via de helpdesk van Facebook heb ik tot op heden ook nog geen passend antwoord gevonden.
/f/image/h1dAfg5sdy2J95tYspwItcoL.png?f=fotoalbum_large)
Mij is onbekend waar deze melding vandaan kan komen. Maar goed, als ik op 'details bekijken' klik, kom ik op een pagina met mijn persoonlijke account, alsmede de bedrijfsportfolio's waar ik al toegang toe heb. Je ziet heel duidelijk dat voor alle drie de pagina's/accounts geldt: Geen problemen met adverteren.
Daarbij geldt dat ik via de bestaande pagina's überhaupt nog nooit een advertentie heb aangemaakt, en er dus ook niks fout zou kunnen gaan...
/f/image/hNVrBQU4wDiK9ihiSqsGFiG8.png?f=fotoalbum_large)
Wat kan hier nu aan de hand zijn? Via de helpdesk van Facebook heb ik tot op heden ook nog geen passend antwoord gevonden.
[ Voor 4% gewijzigd door RoelvanD1993 op 18-06-2024 10:16 ]