Ik heb een Japanse Nintendo 3ds gekocht toen ik in Japan was. Heeft iemand enig idee of ik hierop Engelstalige (pokemon) games op kan spelen? Zo ja, dan hoef ik de DS niet om te zetten van Japans naar Engels via de PC. Alvast heel erg bedankt!
Vraag
Alle reacties
Wat letje om het gewoon te proberen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
@The Eagle Scheelt me een paar tientjes hahahaha
Luiwammes 
Maar goed, stel dat je hem om moet zetten, dan zal dat ook voor alle ander games gelden. En heb je er zonder omzetting sowieso geen drol aan en is goedkoop duurkoop want useless. Tenzij je Japans spreekt ofzo
Maar goed, stel dat je hem om moet zetten, dan zal dat ook voor alle ander games gelden. En heb je er zonder omzetting sowieso geen drol aan en is goedkoop duurkoop want useless. Tenzij je Japans spreekt ofzo
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Paar tellen op Google geeft heel snel een antwoord.
Maar in het kort, sommige japanse 3ds pokemon games hebben engelse taal optie, kwestie van op Google kijken welke.
Maar in het kort, sommige japanse 3ds pokemon games hebben engelse taal optie, kwestie van op Google kijken welke.
Lijkt me iets wat prima met Google te vinden is. Volgende keer graag zelf een klein beetje voorwerk doen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.