Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus
Verwijderd
Geheugen bijkopen, als je het kunt krijgen tenminste...
Swapfile levert geen winst in snelheid...
Swapfile levert geen winst in snelheid...
moet er DIMM of SIMM in ?
Als het 72-pins SIMM is wat er in moet: dan maar swapfile groter, en sparen voor iets beters. Als er DIMM sloten op het moederbord zitten kan je het wagen om er 128 MB single sided op te zetten (maar, is een oude chipset, doubble sided zal 'ie misschien niet accepteren.)
Als het 72-pins SIMM is wat er in moet: dan maar swapfile groter, en sparen voor iets beters. Als er DIMM sloten op het moederbord zitten kan je het wagen om er 128 MB single sided op te zetten (maar, is een oude chipset, doubble sided zal 'ie misschien niet accepteren.)
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Aan een P1 zou ik geen cent meer besteden...
Ga maar sparen voor een beter systeempje en vergroot tot die tijd je swapfile maar...
P.S. Zit je nog met W3.x te werken ofzo, dat je swapfile te klein is? Want da's tegenwoordig toch allemaal dynamisch?
Ga maar sparen voor een beter systeempje en vergroot tot die tijd je swapfile maar...
P.S. Zit je nog met W3.x te werken ofzo, dat je swapfile te klein is? Want da's tegenwoordig toch allemaal dynamisch?
Lieve bunny 
Ik heb een Athlon 800 maar ik zit hier bij mensen die niet meer dan een P1 200 kunnen betalen.
Maar daar ff niet over...
heb hier ff 128MB SDRAM extra inzitten nu en dat werkt wel dus...
over double en single en zow had ik nog niet gehoord maar het werkt iig met double.
Maar snelheid is nix van te merken voor mijn
Ik heb een Athlon 800 maar ik zit hier bij mensen die niet meer dan een P1 200 kunnen betalen.
Maar daar ff niet over...
heb hier ff 128MB SDRAM extra inzitten nu en dat werkt wel dus...
over double en single en zow had ik nog niet gehoord maar het werkt iig met double.
Maar snelheid is nix van te merken voor mijn
Stats!
Ik laat die 128 er wel gewoon in
Boeie... het is toch geen bal waard op het moment
Ik ga zelf lekker voor de 2x 512 binnenkort
WOOHOO
Let the cow be with you
thnx voor jullie hulp
Stats!
wat voor chipset is het? Als het om een Intel 430FX/VX gaat (en misschien nog andere typen) dan zou ik geen geheugenuitbreiding doen, want de cacheable area is 64MB. Als je dan bijvoorbeeld 128MB hebt, is de bovenste helft niet cacheable, wat een dramatische performance verlies geeft...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
eeh amd met intel chipset ? d8 het niet
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
1) waar zegt ie dat het AMD is?
2) waarom zou dat niet gaan?
Maar goed, dan nog: niet gecachte RAM is nog steeds een factor 500 ofzo sneller dan harddisk, dus dat je systeem er langzamer van wordt zou alleen moeten gebeuren als je niet meer dan 64 MB gebruikt.
2) waarom zou dat niet gaan?
Maar goed, dan nog: niet gecachte RAM is nog steeds een factor 500 ofzo sneller dan harddisk, dus dat je systeem er langzamer van wordt zou alleen moeten gebeuren als je niet meer dan 64 MB gebruikt.
Pagina: 1