Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vrienden willen graag een pc voor thuis. Deze pc zal voornamelijk gebruikt worden voor e-mail, internetbrowsen. Zo nu en dan wordt er nog wel eens Sims 4 gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximumprijs. Zelf kwam ik rond de €600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig. Alleen de pc is nodig.
Recent is de voeding vervangen van de oude pc voor de be quiet! System Power 10 450W. Mogelijk dat deze in het nieuwe systeem gebruikt kan worden.
Eerste opzet
Zelf dacht ik aan een 8700G. Qua gaming prestatie voldoende voor de Sims 4 en de mogelijkheid om nog te upgraden naar een GPU mocht die behoefte ontstaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer staat op een klein bureau in de woonkamer. Hoe kleiner de kast hoe beter. Verder geen specifieke wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de 8700G een goede keuze of denken jullie dat het toch beter is om te kijken naar een CPU + GPU. Zoals bijvoorbeeld de 7600 + GPU?
Vrienden willen graag een pc voor thuis. Deze pc zal voornamelijk gebruikt worden voor e-mail, internetbrowsen. Zo nu en dan wordt er nog wel eens Sims 4 gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximumprijs. Zelf kwam ik rond de €600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig. Alleen de pc is nodig.
Recent is de voeding vervangen van de oude pc voor de be quiet! System Power 10 450W. Mogelijk dat deze in het nieuwe systeem gebruikt kan worden.
Eerste opzet
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Moederborden | MSI PRO B650M-B | € 93,57 | € 93,57 |
1 | Behuizingen | Aerocool CS-104 | € 30,94 | € 30,94 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C36BBEK2-16 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W CM | € 60,50 | € 60,50 |
1 | SSD's | Lexar NM710 1TB | € 68,90 | € 68,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 323,81 |
Zelf dacht ik aan een 8700G. Qua gaming prestatie voldoende voor de Sims 4 en de mogelijkheid om nog te upgraden naar een GPU mocht die behoefte ontstaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer staat op een klein bureau in de woonkamer. Hoe kleiner de kast hoe beter. Verder geen specifieke wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de 8700G een goede keuze of denken jullie dat het toch beter is om te kijken naar een CPU + GPU. Zoals bijvoorbeeld de 7600 + GPU?