Whatsapp bericht verwijderd, chat blijft bovenaan staan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde82
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 17-12-2024
Mijn vraag
...sinds vorige week is er wat veranderd in mijn Whats App. Voorheen als ik in een chat berichten verwijderde, verdween de betreffende chat naar beneden.
Sinds vorige week blijft de chat (na het verwijderen van berichten) bovenin mijn lijst staan.
Weet iemand waar dit mee te maken heeft en of dit nog terug te draaien is?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Klinkt als sortering vanuit WhatsApp. Je zou als je de chat wil verbergen deze kunnen archiveren, eventueel met instelling dat bij nieuwe berichten de chat tevoorschijn komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-07-2024
Hoi Fedde82, heb jij inmiddels een oplossing voor dit issue?

Bij mij speelt het sinds vandaag ineens (iPhone, dus IOS). Heel hinderlijk. Bericht van vandaag verwijderd, maar de chat met die persoon staat bovenaan, met een datum uit 2023 want dat was het laatste bericht daarvoor. Mijn hele volgorde wordt mega onoverzichtelijk zo. Lijkt inderdaad iets van een sortering, maar die instelling kan ik zelf niet aanpassen in Whatsapp lijkt het.

Ik heb al geprobeerd de tijd van de iPhone op handmatig te zetten en weer terug op automatisch en ik heb Whatsapp verwijderd en teruggezet. Reservekopie (inclusief de 'foute volgorde') werd 1 op 1 teruggezet. Dus ook geen oplossing. Op buitenlandse sites ook nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.illem
  • Laatst online: 17-08-2024
Hier het zelfde!

Is er al iemand met een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leech
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik heb inmiddels een reply van WhatsApp. Zij geven aan dat het een bekend issue is en dat er wordt gewerkt aan een fix. Dat lijkt overeen te komen met andere mensen op het web die soms een 'spontane' fix melden. WhatsApp adviseert alle updates te draaien. Kortom, geen easy fix en kwestie van geduld dus. Heel hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluppe72
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 17-07-2024
Is de fix al beschikbaar? Zoja, vanaf welke Whatsapp versie? Zonee, enig idee wanneer?

• Fedde82
Het probleem heeft zich destijds vanzelf opgelost, alleen is het sinds vandaag weer terug.
Weet iemand inmiddels hoe ik dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde82
Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Fedde82 heb je niet toevallig deze persoon gepint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde82
@rens-br nee, ik heb het bij al mijn chats. Als ik berichten verwijder, zakt de chat niet naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 17:39
Is dit niet gewoon by design? Of is dit echt wat anders?

Bij mij staat namelijk altijd de laatste chat waar ik wat mee deed bovenaan. Of het nu een actieve chat of chat die ik verwijderde is.
Zakken vanzelf weer naar beneden?

Is het niet gewoon zoiets simpels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapdejonge
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-02 09:56
Ik heb de oplossing kunnen vinden ..
Archiveer chat welke bovenaan blijft staan.
Ga naar gearchiveerde gesprekken en ga in de desbetreffende chat een bericht maken maar verstuur dit niet ( concept ) , dearchiveer de chat weer en verwijder het conceptbericht, dan zou het opgelost moeten zijn.
Pagina: 1